2017.12.06.

Tekerj a kedvezményekért! Okos biztosítás a kerékpárosoknak – Hello Bringás!

Szerző:

A letekert kilométerek után kedvezményeket, a bajban segítséget nyújt a kerékpárosoknak a legújabb hazai okos biztosítási applikáció. Szerethető sztorival és 21. századi ügyfélélménnyel rukkolt elő a Posta Biztosító. Kipróbáltuk a Hello Bringás appot.

Nincs is bosszantóbb, amikor a szeretett drótszamárnak lába kél. Persze nem azért, mert elcammogott unalmában zabért. Olykor hiába kötjük ki, zárjuk le, lakatoljuk oda. Gondoskodásunk és elővigyázatosságunk ellenére is bármikor számíthatunk kisebb-nagyobb bosszúságokra, amelyek megoldásában jól jönne a segítség. A bosszankodás és a tortúra a múlté lehet, ha felvértezzük magunkat – egészen pontosan az okostelefonunkat – a Hello Bringás appal.

Mit tud a Hello Bringás app?

Ez egy bringásoknak szánt applikáció, melyen keresztül biztosításokat köthetnek, kárt rendezhetnek, vagy a letekert kilométerek után kedvezményeket vehetnek igénybe a kétkeréken közlekedők. Az applikációt összeköthetjük bringás fitnesz alkalmazásokkal (pl. Runtastic, Map My Ride, Strava), de dönthetünk úgy is, hogy a beépített teljesítménymérést (megtett távolság, megtett idő, szintkülönbség, sebesség) használjuk.

Minden megtett kilométert rögzít az applikáció és az Akciók gombra kattintva azt is megtudhatjuk, mennyit kell még tekerünk ahhoz, hogy hozzájuthassunk valamelyik kedvezményhez. 50 kilométer megtétele nem csak a testi, de a pénztárcánk fittségéhez is hozzájárul. Ennyi tekerés után már 15-20% kedvezményt kaphatunk új bringánkra, 20%-kal olcsóbb lesz a szervizdíjunk, vagy ha kerékpáros túrát szervezünk vidéken, akkor 100 kilométerért 10%-ot is spórolhatunk a szállásköltségen.

hello bringas app Posta Biztosito

Ha épp szervizre lenne szükségünk, akkor időpontot kérhetünk és cserébe soron kívül fogadnak minket. De azonnali segítségkérésre is lehetőségünk van, ha a drótszamár nagyon megmakacsolta magát. Igaz, az applikációból még nem lehet közvetlenül kifizetni a szervizdíjat, de reméljük, hamarosan ezzel a kényelmi funkcióval is bővül majd az app.

Ha már a kényelmi funkcióknál járunk, akkor jól jöhet a „Bringa Fotó”, ami megmutatja a térképen, hol parkoltunk a kétkerekűvel. De nem csak emiatt éri meg lefotózni, hol tettük le a kerékpárunkat. Ha szerencsétlenségedre meglovasították a drótszamarat, de volt Bringás vagyonbiztosításod, akkor nagyobb kártérítésre számíthatsz (bringa fotó hiányában 50% önrészt számít fel a biztosító).

Végül a biztosításról, ami megkülönbözteti az appot a többi bringás fitnesz alkalmazástól. Az applikáción keresztül egyrészt köthetünk balesetbiztosítást, vagyonbiztosítást, vagy felelősségbiztosítást. Ha szerencsénk van (rendelkezünk BikeSafe regisztrációval vagy 2017 márciusa után vásároltunk Csepel bringát), akkor 1 évig díjmentes balesetbiztosítást is kapunk. Másrészt megtehetjük a kárbejelentést közvetlenül az applikációból (de akár a számítógépünkről is) a káreseményt követően.

Posta Biztosito Hello Bringas app

Ezt a 3 dolgot jó, ha tudod

Ahhoz, hogy ki tudd használni az app minden előnyét, az alábbiakra szükséged lehet:

1. Ha van BikeSafe azonosítód, akkor a maximum 100.000 forint értékű bringádat számla nélkül is biztosíthatod.
  2. Kapcsold be a helymeghatározást, hogy közelebb kerülhess a kuponokhoz, kedvezményekhez.
  3. Érdemes a Bringa fotó funkciót használnod, mert ha úgy lopják el a kétkerekűt, hogy előtte nem fotóztad le lezárva, akkor a kárnak csak az 50%-át térítik meg.

Mennyibe kerül?

Az applikáció használata ingyenes, csupán regisztrálnod kell az app-ban, hogy a letekert kilométerek után járó kedvezményeket igénybe vehesd. Ha pedig biztosítani szeretnéd magad, akkor itt van pár példa, melyik biztosítási termék mennyibe kerül és mit kapsz érte cserébe:

• Vagyonbiztosítás esetén, ha a bringád értéke 100.000 forint alatt van, akkor lopás esetére történő biztosítás negyedévente 875 forintba kerül.
  • Az éves felelősségbiztosítás 1.500 forinttól indul. Ezért az összegért cserébe évente maximum 2 millió forint értékben okozott károdat a biztosító téríti helyetted.
  • A balesetbiztosítás éves díja szintén 1.500 forintnál kezdődik. Ha balesetet szenvedsz, akkor a sérüléstől függően 15.000 forinttól 700.000 forintig fizet neked a biztosító.

Tovább bővül a Hello Bringás app

A Hello Bringás alkalmazás az első a Hello márkanév alatt, de megtudtuk, hogy már készül a következő biztosítás is.

A Hello Bringás app Androidon és iOS-en is elérhető.