HARC AZ ÜGYFELEKÉRT A DIGITÁLIS TÉRBEN

A nem valós idejű ügyfél-azonosítás szerepe a digitális értékesítésben

 

GOODID WHITE PAPER V1.0

#1 Adategyeztetés

A nem valós idejű ügyfél-azonosítás a leggyorsabban alkalmazható digitális megoldás a Pmt. szerinti adategyeztetéshez.

3 perc   alatt is teljesíthetik az ügyfelek a Pmt. szerinti adategyeztetést az okmányok beolvasásával és a nyilatkozatok megtételével együtt. További részletek a GoodID White Paper-ben (letölthető tartalomjegyzék itt) és a workshopon. 

#1 Adategyeztetés

A nem valós idejű ügyfél-azonosítás a leggyorsabban alkalmazható digitális megoldás a Pmt. szerinti adategyeztetéshez.

3 perc   alatt is teljesíthetik az ügyfelek a Pmt. szerinti adategyeztetést az okmányok beolvasásával és a nyilatkozatok megtételével együtt. További részletek a GoodID White Paper-ben (letölthető tartalomjegyzék itt) és a workshopon. 

#2 Onboarding

A számlanyitás és ennek részeként az ügyfél-azonosítás az első megmérettetés a szolgáltató és az ügyfél kapcsolatában.

Nemzetközi felmérések szerint az új ügyfelek akár 40%-át is elveszíthetik a pénzügyi szolgáltatók már a folyamat elején. A nem valós idejű ügyfél-azonosítással ez az arány jelentősen csökkenthető. További részletek a GoodID White Paper-ben (letölthető tartalomjegyzék itt) és a workshopon.

#3 Értékesítés

A nem valós idejű digitális ügyfél-azonosítás keretében a 18 év felettiek 63%-ával online köthetnek szerződést a pénzügyi szolgáltatók Magyarországon. További részletek a GoodID White Paper-ben (letölthető tartalomjegyzék itt) és a workshopon.

#3 Értékesítés

A nem valós idejű digitális ügyfél-azonosítás keretében a 18 év felettiek 63%-ával online köthetnek szerződést a pénzügyi szolgáltatók Magyarországon. További részletek a GoodID White Paper-ben (letölthető tartalomjegyzék itt) és a workshopon.

GoodID White Paper
és Workshop

A nem valós idejű ügyfél-azonosítás lehetőségeiről, a szabályozási háttérről, a nemzetközi példákról további részletek a GoodID White Paper-ben találhatók, illetve egy 2-3 órás workshop keretében kaphatók. A White Paper-t és a workshopot kizárólag a pénzügyi szolgáltatók kérhetik díjmentesen, amennyiben a pénzügyi szolgáltató hivatalos e-mail címéről érkezik a megkeresés az alábbi űrlapon keresztül:

7 + 9 =