SIMPLEPAY WHITE PAPER V1.0
#1 A DIGITÁLIS PÉNZTÁRCÁK TÉRNYERÉSE
Elérkezett az idő, hogy szintet ugorjunk! Már Magyarországon is egyre többen, egyre többször használnak készpénzmentes fizetési megoldásokat. A következő szint a digitális pénztárcák. Hogyan készüljünk az elektronikus fizetések új korszakára?
A 18-55 éves magyar korosztályban 46% felfüggesztett már tranzakciót amiatt, mert nem voltak kéznél bankkártyaadatai, vagy nem akarta az adott helyzetben begépelni azokat.
OTP Mobil Kft. kutatása a Pulzus platform segítségével,
2019. augusztus
#1 A DIGITÁLIS PÉNZTÁRCÁK TÉRNYERÉSE
OTP Mobil Kft. kutatása a Pulzus platform segítségével,
2019. augusztus
#2 AZ ONLINE GYORSFIZETÉSI MEGOLDÁSOK FORRADALMA
Nem az a kérdés, hogy a vásárló bankkártyával, mobillal, QR-kóddal, vagy azonnali fizetéssel akar-e fizetni. Az a fontos, hogy minden vásárló számára elérhető legyen a számára megszokott egyszerűen, gyorsan és biztonságosan használható elektronikus fizetési megoldása. Hogyan alakítsuk ki az elektronikus fizetési portfóliónkat? Részletek a SimplePay White Paperben.
Az interneten vásárló magyarok 87%-a számára a legfontosabb szempont a fizetési mód kiválasztásakor a biztonság.
eNET – Mobil és online fizetési szokások kutatás,
2019. június
#3 A MEGFELELŐ ELEKTRONIKUS FIZETÉSI STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA
Hiszünk abban, hogy az optimális elektronikus fizetési megoldás portfólió akár 10%-kal is növelheti az elektronikus kereskedő forgalmát. Mi legyen az elektronikus fizetési stratégiánk?
„A megkérdezett hazai webshopok 70%-a szerint a jó online fizetés növelheti a konverziót.”
Nagy Sándor, Ecommerce Hungary, elnök
2019. október 15., PayTechShow
#3 A MEGFELELŐ ELEKTRONIKUS FIZETÉSI STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA
„A megkérdezett hazai webshopok 70%-a szerint a jó online fizetés növelheti a konverziót.”
Nagy Sándor, Ecommerce Hungary, elnök
2019. október 15., PayTechShow
Napjainkra a SimplePay közel 7.000 webshopot szolgál ki, amivel az online bankkártyás elfogadói piacon évek óta piacvezető Magyarországon. „Azzal különböztetjük meg magunkat a versenytársainktól, hogy nem csak bankkártya elfogadást kínálunk, de kialakítjuk ügyfeleink elektronikus fizetési stratégiáját is.”
Al-Absi Gáber, az OTP Mobil Kft. ügyvezető igazgató-helyettese
A kiadvány letöltésére már nincs lehetőség.