AZ ELEKTRONIKUS FIZETÉSI STRATÉGIA

Fizetési megoldások a digitális korban
 

SIMPLEPAY WHITE PAPER V1.0

#1 A DIGITÁLIS PÉNZTÁRCÁK TÉRNYERÉSE

Elérkezett az idő, hogy szintet ugorjunk! Már Magyarországon is egyre többen, egyre többször használnak készpénzmentes fizetési megoldásokat. A következő szint a digitális pénztárcák. Hogyan készüljünk az elektronikus fizetések új korszakára?

A 18-55 éves magyar korosztályban 46% felfüggesztett már tranzakciót amiatt, mert nem voltak kéznél bankkártyaadatai, vagy nem akarta az adott helyzetben begépelni azokat.

OTP Mobil Kft. kutatása a Pulzus platform segítségével,
2019. augusztus

#1 A DIGITÁLIS PÉNZTÁRCÁK TÉRNYERÉSE

Elérkezett az idő, hogy szintet ugorjunk! Már Magyarországon is egyre többen, egyre többször használnak készpénzmentes fizetési megoldásokat. A következő szint a digitális pénztárcák. Hogyan készüljünk az elektronikus fizetések új korszakára?
A 18-55 éves magyar korosztályban 46% felfüggesztett már tranzakciót amiatt, mert nem voltak kéznél bankkártyaadatai, vagy nem akarta az adott helyzetben begépelni azokat.

OTP Mobil Kft. kutatása a Pulzus platform segítségével,
2019. augusztus

#2 AZ ONLINE GYORSFIZETÉSI MEGOLDÁSOK FORRADALMA

Nem az a kérdés, hogy a vásárló bankkártyával, mobillal, QR-kóddal, vagy azonnali fizetéssel akar-e fizetni. Az a fontos, hogy minden vásárló számára elérhető legyen a számára megszokott egyszerűen, gyorsan és biztonságosan használható elektronikus fizetési megoldása. Hogyan alakítsuk ki az elektronikus fizetési portfóliónkat? Részletek a SimplePay White Paperben.

Az interneten vásárló magyarok 87%-a számára a legfontosabb szempont a fizetési mód kiválasztásakor a biztonság.

eNET – Mobil és online fizetési szokások kutatás,
2019. június

#3 A MEGFELELŐ ELEKTRONIKUS FIZETÉSI STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

Hiszünk abban, hogy az optimális elektronikus fizetési megoldás portfólió akár 10%-kal is növelheti az elektronikus kereskedő forgalmát. Mi legyen az elektronikus fizetési stratégiánk?

“A megkérdezett hazai webshopok 70%-a szerint a jó online fizetés növelheti a konverziót.”

Nagy Sándor, Ecommerce Hungary, elnök
2019. október 15., PayTechShow

#3 A MEGFELELŐ ELEKTRONIKUS FIZETÉSI STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

Hiszünk abban, hogy az optimális elektronikus fizetési megoldás portfólió akár 10%-kal is növelheti az elektronikus kereskedő forgalmát. Mi legyen az elektronikus fizetési stratégiánk?

“A megkérdezett hazai webshopok 70%-a szerint a jó online fizetés növelheti a konverziót.”

Nagy Sándor, Ecommerce Hungary, elnök
2019. október 15., PayTechShow

Napjainkra a SimplePay közel 7.000 webshopot szolgál ki, amivel az online bankkártyás elfogadói piacon évek óta piacvezető Magyarországon. “Azzal különböztetjük meg magunkat a versenytársainktól, hogy nem csak bankkártya elfogadást kínálunk, de kialakítjuk ügyfeleink elektronikus fizetési stratégiáját is.”

Al-Absi Gáber, az OTP Mobil Kft. ügyvezető igazgató-helyettese

Hogyan alakítsuk ki
az elektronikus fizetési stratégiánkat?

Hasznos tippek, tanácsok és útmutatók a “Fizetési megoldások a digitális korban” című SimplePay White Paperben az OTP Mobil szakembereitől. A White Papert az alábbi űrlap kitöltését és az adatok ellenőrzését követően a megadott céges e-mail címre elküldjük. (*A mezők kitöltése kötelező. A Hozzájárulás hiányában a SimplePay White Paper nem érhető el.)

HOZZÁJÁRULÁS

11 + 4 =

Ha kérdésed van az elektronikus fizetési stratégia kialakításával kapcsolatban, küldd el kérdéseidet és továbbítjuk az OTP Mobil szakembereinek(*A mezők kitöltése kötelező. A Hozzájárulás hiányában a kérdéseket az OTP Mobil szakemberei felé nem továbbíthatjuk.)

HOZZÁJÁRULÁS

1 + 12 =