Bankkártya
elfogadás
a mobilodon
Androidos mobilod van? Töltsd le a GPE softPOS alkalmazást és fogadj egyszerűen érintés nélküli fizetéseket közvetlenül az okostelefonodon keresztül!

Mit teszel, ha az ügyfélnél nincs elég készpénz és bankkártyával fizetne?

Legyen
a mobilod
a bankkártya
elfogadó
terminálod!
bankkartya-elfogadas-a-mobilon-softpos-min

Miért
jó?

global payments gp softpos
Érdemes GPE softPOS-on bankkártyát elfogadnod, mert
kényelmes, egyszerű és gyors.
vásárlóid, ügyfeleid ma már inkább készpénz nélkül fizetnek.
a kártyával fizetett vásárlások átlagos értéke 30% -kal meghaladja a készpénzben történő vásárlást.
nehéz elhinni, de a készpénz tartása, kezelése költséges.

Kiknek
ajánljuk?

softpos-global-payments-gpe-min

mozgó, vagy piaci árusoknak
kisebb kávézóknak, pékségeknek
futároknak
szerelőknek

A mobilod mindig ott lapul a zsebedben, így bárhol, bármikor fizethetnek nálad a GPE softPOS segítségével.

Hogyan
működik?

Bankkártyás fizetés egyszerűen és gyorsan
1. lépés

Add meg a vásárlás összegét

2. lépés

Kérd meg a vásárlódat, hogy a bankkártyáját, vagy mobiltárcával történő fizetés esetén a mobilját érintse a telefonod hátoldalához

Amennyiben a tranzakció erős ügyfél-hitelesítést igényel, automatikusan megjelenik a telefonodon a PIN kód megadására szolgáló képernyő. Ebben az esetében kérd meg a vásárlót, hogy a PIN kódot adja meg.

3. lépés

A sikeres fizetést követően, ha vásárlód kéri a kártyabizonylatot, megoszthatod vele email-ben, SMS-ben, vagy akár QR-kódon keresztül.

gp softpos alkalmazas

Mi kell
hozzá?

A GPE softPOS jó választás a számodra, ha
softpos-mobilod-a-terminalod
Eszköz

NFC képes Androidos okostelefonod, tableted van, amelyen elérhető a Google Play áruház,

és legalább Android 10 alapú operációs rendszer fut,

továbbá rendelkezik internet kapcsolattal (wifi vagy mobilinternet).

bankkartya-elfogadas-mobilon-softPOS-GPE
Kártya

Mastercard vagy VISA kártyát szeretnél elfogadni.

bankkartya-elfogadas-mobilon-softPOS
Limit

a vásárlóid jellemzően 15.000 Ft alatti értékben vásárolnak.

A GPE softPOS-on PIN kódot igénylő fizetéseket is tudsz már fogadni.

Apple Pay, Google Pay tárcák esetében összeghatártól függetlenül tudsz fizetéseket kezdeményezni.

Mennyibe
kerül?

A legmodernebb technológia havonta maximum egy kávé áráért
1. Egyszeri díj nélkül

Nincs csatlakozási, illetve regisztrációs díj.

2. Akár havi díj nélkül

350.000 Ft havi bankkártya forgalom felett ingyenes.

350.000 Ft havi bankkártya forgalom alatt a szolgáltatás díja 790 Ft.

3. Átlátható, kedvező tranzakciós díj

0,6 – 0,9% kereskedői jutalék*. A forgalom növekedésével csökken a jutalék mértéke.

*A kereskedő által fizetendő teljes díj = kártyatársasági bankközi jutalék + kártyatársasági rendszerhasználati díj + kereskedői jutalék

gpe-bankkartya-mobilon-softpos-global-payments-min

Hogyan
jutok
hozzá?

bankkartya-elfogadas-mobilon-min
Bankkártyák elfogadása ilyen egyszerűen
1. Ajánlatkérés
Jelezd igényedet az űrlapon keresztül és munkatársunk 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, megküldi az árajánlatot.
2. Szerződéskötés
Ajánlatunk elfogadását és a bankkártya elfogadói megállapodás aláírását követően igénylésedet elbíráljuk és a szerződés létrejöttéről aktiváló email-ben értesítünk.
3. Alkalmazás letöltése és aktiválása
Az aktiváló email kézhezvételét követően nincs más dolgod, mint letölteni két alkalmazást a Google Play Áruházból, aktiválni a fizetések lebonyolításáért felelős applikációt és már fogadhatsz is érintés nélküli fizetéseket a mobilodon.
globalpayments-softpos-gpe-min

Érdekelnek a részletek

Androidos okostelefonnal rendelkezel és elfogadnál bankkártyát?
Küldd el nekünk az adataidat és munkatársunk 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot!

GPE softPOS űrlap

*Kötelezően kitöltendő mezők

Gyakran ismételt kérdések

softpos-globalpayments-bankkartya-elfogadas-a-mobilodon-min
1. Milyen típusú telefonokon működik a szolgáltatás?
  • NFC-képes Android telefonokon, illetve tableten, amelyeken minimum Android 10 alapú operációs rendszer fut.
2. Honnan tudom, hogy van-e NFC modul a telefonomban?
  • Általánosságban elmondható, hogy ha a Beállítások / Kapcsolatok menüben az “NFC és fizetés” funkció elérhető, akkor NFC-képes telefonnal rendelkezel.
  • Az NFC modul ellenőrzésében segítségedre lehet továbbá a Google Play Áruházban elérhető következő alkalmazás is: link.
3. Milyen kártyákat fogadhatok el a GPE softPOS szolgáltatáson keresztül?
  • A GPE softPOS jelenleg VISA és Mastercard kártyák elfogadását biztosítja.
  • SZÉP kártya elfogadására nincs lehetőség.
4. Milyen tranzakciókat tudok végrehajtani a GPE softPOS-on?
  • Vásárlás
  • Reversal (törlés), amelynek kezdeményezésére csak az utolsó vásárlás tekintetében van lehetőség.
5. Milyen összeget tudnak a vásárlóim GPE softPOS-on keresztül fizetni?
  • A GPE softPOS megoldása alkalmas a PIN kódot igénylő tranzakciók kezelésére is, így bármilyen összeget elfogadhatsz a mobilodon keresztül.
6. Mi védi az alkalmazást az illetéktelen felhasználás ellen?
  • A softPOS használatának megkezdése előtt képernyőzár beállítása szükséges a telefonhoz. Az alkalmazásba történő belépéskor ugyanaz a hitelesítési mód lesz érvényes, mint amit a telefon feloldásakor használsz (például: PIN kód, vagy biometrikus azonosítás). Az alkalmazás enélkül nem indul el.
7. Miért kell két alkalmazást letölteni?
  • A szolgáltatás igénybevételéhez 2 alkalmazás letöltésére lesz szükséged, de rendszeresen csak egyet, a GPE softPOS alkalmazást fogod használni.
  • A PhonePOS applikáció a legmagasabb szintű biztonsági technológiával ellátott alkalmazás, amelyet a PCI Security Standards Council és a kártyatársaságok is bevizsgáltak és a háttérben a fizetések biztonságos végrehajtásáért felel.
  • A GPE softPOS alkalmazást fogod rendszeres használni, ezen keresztül tudod a fizetéseket kezdeményezni, a kártya bizonylatot a vásárlóddal megosztani és a tranzakcióidat lekérdezni, ellenőrizni.
8. A tranzakció elindítása és a kártya érintése után nem történik semmi. Mit csináljak?
Amit ilyenkor érdemes ellenőrizned:

  • Be van-e kapcsolva az NFC funkció a telefonodon? Ezt a Beállításoknál tudod ellenőrizni a “Kapcsolatok” menüben.
  • A vásárló a megfelelő helyre érintette a kártyáját (az NFC chip a telefon felső ⅓-ában található) és elég hosszú ideig ott tartotta-e? A fizetési tranzakció akkor valósul meg, ha a képernyő tetején található 4 pont mind zöldre vált a kártya érintésénél.
  • Győződj meg arról is, hogy a vásárló kártyája Mastercard vagy VISA kártya, mert a GPE softPOS alkalmazással ezeket tudod elfogadni.
  • Lefutott-e monitoring? A monitoring sikeres lefutását az értesítési központban a GPE által küldött üzenet jelzi. Az üzenet címe: “Monitoring”. A tartalma: “GREEN, Terminal OK”.
9. Hogyan működik a napzárás funkció? Automatikusan indul, vagy indítható manuálisan is?
  • A napzárás automatikusan indul 23:29-kor minden nap. Manuális indítására, az időpont módosítására nincs lehetőség.
10. PIN-kódos fizetést is tudok kezelni?
  • Igen. Amennyiben a tranzakció erős ügyfél-hitelesítést igényel, automatikusan megjelenik a kereskedő telefonján a PIN kód megadására szolgáló képernyő. Ebben az esetében kérjük meg a vásárlót, hogy a PIN kódot adja meg.
Letölthető
dokumentumok
Felhasználói kézikönyv a GPE softPOS szolgáltatás megkezdéséhez (onboarding)
GPE softPOS felhasználói kézikönyv
További
információk
GPE: Személyes adatok védelme
Kapcsolat
+36 1 32 422 48
Global Payments Europe
Október huszonharmadika utca 8-10.
1117 Budapest
Magyarország

A GPE softPOS landing weboldal üzemeltetője a Global Payments Europe megbízásából a FinTech Group Kft.
Global Payments Europe – Minden jog fenntartva.