A tavaly bevezetett mobilbankos kockázati életbiztosítás után itt a K&H legújabb digitális innovációja, a digitális nyugdíjbiztosítás, ami szeptember 5-én vált elérhetővé a nagyközönség számára. Az új szolgáltatással az ügyfelek a K&H mobilbankban tudnak nyugdíjbiztosítást kötni, ami nemcsak Magyarországon, hanem a KBC Csoportban is egyedülálló.
Szeptember eleje óta elérhető a digitális nyugdíjbiztosítás a K&H mobilbankjában, amely ismét egy innovatív lépés az egyszerűbb, átláthatóbb ügyfélbarát kiszolgálás felé.
A szerződéskötési folyamat során az ügyfélnek csupán egyetlen döntést kell meghoznia: hogy mekkora összeget szeretne havonta megtakarítani, ráadásul elég, ha a felkínált 3 lehetőségből dönt a számára legmegfelelőbb mellett.
A folyamat magába foglalja a rendszeres átutalási megbízás rögzítését is, így a díjfizetés is biztosított a szerződés teljes tartamára.
,,Célunk az volt, hogy ügyfeleink számára egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük a nyugdíjbiztosítási szerződések megkötését. A K&H digitális nyugdíjbiztosítás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek bárhol, könnyen köthessenek nyugdíjbiztosítást”
– mondta Székely Pálma, a K&H értékesítés és életbiztosítási üzletágának vezetője.
Zsebben a digitális nyugdíjbiztosítás
A K&H új, digitális nyugdíj-megtakarításának további ügyfélbarát jellemzője a K&H autoinvest befektetési stratégia.
Ennek lényege, hogy a portfolió-összetétel automatikusan az ügyfél életkorához, vagyis a hátra lévő tartamhoz illeszkedik.
Kezdetben részvénytúlsúlyos befektetéssel a magasabb hozamra törekszik, míg később, a nyugdíjkorhatár közeledtével fokozatosan csökkenti a befektetések kockázatát, így védve meg az addig elért hozamokat.
A K&H fenntartható jövő iránti elkötelezettségével összhangban kizárólag zöld, felelős eszközalapokat kínál a nyugdíjbiztosításban.
Az ügyfelek a mobilbanki szerződéskötési folyamat során láthatják, hogy a választott havidíjjal nyugdíjbiztosításuk lejárati összege várhatóan mekkora lesz és ez mekkora nyugdíj-kiegészítést jelenthet az állami nyugdíj mellett.
A kalkuláció során az is feltüntetésre kerül, hogy milyen összegű adójóváírást vehetnek igénybe és összesen mennyi befizetést kell teljesíteniük a megtakarítási időszak alatt. A kényelmes ügyintézés jegyében minden szükséges dokumentum automatikusan megérkezik a megadott e-mail címre, így a teljes folyamat papírmentesen, egyszerűen intézhető.
Az ügyfelek nemcsak a szerződést tudják mobilon megkötni, de ezt követően nyomon tudják követni nyugdíjcélú megtakarításuk értékét is.
“A digitális nyugdíjbiztosítás lehetősége az ügyfelek számára egy újabb lépést jelent a digitális pénzügyek világában, ami különösen a fiatalabb generációk számára alapvető igény”
– mondta Székely Pálma.
[Forrás: K&H Bank sajtóközlemény] | Címlapfotó: stock.adobe.com | Licenc: FinTech Group Kft.