2024. október 15.
FinTechShow

KEDVEZMÉNYES JEGYEK    2024.07.31-IG! 

2024. november 26.
BankTechShow

KEDVEZMÉNYES JEGYEK    2024.07.31-IG! 

2022.11.24.

Árösszehasonlító funkcióval válna szuperalkalmazássá a Klarna

Szerző:

Kategóriák:

Árösszehasonlító funkciót vezet be a Klarna, hogy minden vásárlási igényt kielégítő szuperalkalmazássá váljon. A „Vásárolj most, fizess később” (Buy Now Pay Later) társaság célja a fizetésen túlmutató új funkciók és szolgáltatások bevezetésével, hogy az online vásárlások belépőpontja legyen. Ezzel a lépéssel a Klarna – többek között – a Google és az Amazon versenytársává válhat.

Árösszehasonlítás lehetőségével csábítaná el a vásárlókat a Klarna

Az új funkcióval a vásárlók több ezer kereskedő termékárát hasonlíthatják össze, illetve kereshetnek a kereskedői termékadatbázisokban különböző szempontok szerint. A Klarna szerint az új árösszehasonlító és kereső funkciók segítségével az online vásárlások belépési pontjává válhatnak és alternatívát kínálhatnak a Google-lel, vagy az Amazonnal szemben.

A most bevezetésre kerülő funkció a társaság számára új árbevételforrást jelenthet, amire különösen szüksége van az elmúlt hónapok tetemes veszteségei miatt (megjegyz.: többek között az észak-amerikai piacra lépésnek, a növekvő munkabéreknek, az árösszehasonlító cég, a PriceRunner felvásárlásának és a növekvő hitelveszteségeknek köszönhetően).

„Akár az egész napodat eltöltheted a termékek összehasonlításával a hagyományos piactereken, vagy keresőmotorokkal, de mindig felmerül benned a kérdés, vajon tényleg a legjobb terméket találtam meg a legjobb áron”

– olvasható Sebastian Siemiatkowski, a Klarna társalapító-vezérigazgatójának idézete a Fintextra oldalán. „A Klarna új kereső és összehasonlító funkciója elvégzi a kemény munkát és biztosítja a vásárló számára az összes valós idejű információt a magabiztos döntéshez” – tette hozzá.

A felhasználók a termékoldalak böngészése során arról is visszajelzést kapnak az árösszehasonlító motortól, ha létezik az adott termék alacsonyabb áron, vagy ha az adott termékhez kapcsolódik vásárlói értékelés. A vásárlási folyamat végén az új funkció egy pop-up ablakban arról is értesíti a vásárlót, ha igénybe vehető kupon, vásárlási kedvezmény, amivel csökkenthető a termék ára.

A szuperalkalmazássá válás lehetőségei

Az új trend a szuperalkalmazássá válás, hogy az app mögött álló szolgáltató minél több ponton láncolja magához a felhasználókat. A BigTech sikerein felbuzdulva a fintech cégek is (pl. Revolut) ebbe az irányba indultak el és a pénzügyeken túlmutató szolgáltatásokkal (pl. szállásfoglalás) kívánnak a digitális tér csomópontjává válni.

A Klarna azt reméli, hogy az árösszehasonlító funkció segítségével kitörhet a fizetési szolgáltató (“Buy Now Pay Later”) szerepből és a minden vásárlási igényt kielégítő szuperalkalmazássá válhat, amelyen keresztül a vásárlók a teljes vásárlási folyamat végigcsinálhatják; a termékek „felfedezésétől”, kiválasztásától a megrendelt csomag nyomon követésén át a zökkenőmentes visszatérítésig.

„Soha nem jöhetett volna jobbkor a Klarna árösszehasonlító funkciókja, mint most, amikor mindenki érzi a megélhetési kiadások növekedését”

– olvasható David Sandstromtól, a Klarna marketingvezetőjétől a CityA.M. oldalán. Azt is hozzátette, hogy a BNPL társaság hosszú távú víziója, hogy

„a világ legnagyobb affiliate hálózatává váljon”.

revolut szemelyi kolcson hitelkartya

Így lesz a Revolutból szuperalkalmazás (2022-ben?) | 2022.01.18.

A Revolut nem titkolt célja, hogy bekerülhessen a szuperalkalmazások ligájába. A szuperalkalmazások célja, hogy egykapus digitális megoldássá váljanak a mindennapokban. Ezek az alkalmazások kiváltanák a jelenleg használt applikációk egy részét, hogy minél több dolgot egyetlen felületen keresztül intézhessünk. A világ legnagyobb társaságai (Apple, Google, PayPal, Amazon) mellett a Revolut is erre a pozícióra pályázik.
Címkék:
blank
blank