blank

2022.02.10.

Az OTP Bank nyerte a megújult Mastercard – Év Bankja verseny fődíját

Szerző:

Kategóriák:

Tizenhatodik alkalommal hirdették meg a hazai bankszektor legrangosabb versenyét tavaly, melynek díjait idén február 10-én osztották ki. A pénzügyi intézetek seregszemléjét életre hívó Mastercard 2021-ben teljeskörűen megreformálta a versenyt: többek között új kategóriákban mérhették össze tudásukat a bankok, melyek teljesítményét itthon és nemzetközileg is elismert szakemberekből álló zsűri értékelte.

A legjobb magyar pénzügyi szolgáltatásokkal és termékekkel nyolc kategóriában versenyezhettek a bankok. Az olyan, a verseny kezdete óta meglévő díjak mellett, mint Az év mobilbanki megoldása, Az év lakossági ajánlata vagy az Az év fenntartható bankja, új kategóriákban is díjazták a pályázatokat: Az év UX megoldása, Az év kártyadesignja, Az év marketingkommunikációs kampánya, vagy Az év vállalati termék – és szolgáltatás innovációja kategóriák debütáltak 2021-ben.

„Amikor a Mastercard – Év Bankja verseny megújítása mellett döntöttünk, az volt a célunk, hogy megőrizzük azt az értéket és presztízst, amit ez a verseny több mint másfél évtizede megteremtett. Ugyanakkor technológiai újítóként folyamatosan azon dolgozunk, hogy azokat a szolgáltatókat állítsuk reflektorfénybe, amelyek egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeit, miközben támogatják a társadalmilag fontos ügyeket és a fenntarthatóságot.”
Eölyüs Endre

Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója

Az év bankja fődíjának (Mastercard – Év Bankja 2021) győztese az egyes kategóriákban elért eredmények alapján az OTP Bank lett, melyet 4 kategóriában (Az év mobilbanki megoldása, Az év UX megoldása, Az év fenntartható bankja, Az év marketingkommunikációs kampánya) is a legjobbnak ítélt a magas presztízsű, szakmai zsűri.

Az év társadalmi kezdeményezése kategóriában az Erste Bank végzett az első helyen, míg Az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bank érte el az első helyezést (holtversenyben az OTP Bankkal).

Az év bankára díj nyertesét ezúttal is a hazai pénzintézetek vezetői szavazták meg. A díjazott dr. Búza Éva a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója, ahol több mint tíz éve dolgozik. Korábban a MÁV, az MNB, a Magyar Posta, és a Magyar Fejlesztési Bank kötelékében is tevékenykedett.

Az először meghirdetett Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja díjat a Budapest Bank, Az év kártyadesignja díjat a Takarékbank kapta, míg Az év lakossági ajánlata kategóriában a CIB Bank lett a legjobb.

Az év társadalmi kezdeményezése kategóriában különdíjban részesült a Magyar Bankszövetség Jótett Bank kezdeményezéséért, amely a hazai pénzügyi szektor összefogásával segítette a világjárvány elleni védekezést.

A Mastercard – Év Bankja 2021 végeredménye

Az Év Bankja: OTP Bank

  • 2. helyezett: Erste Bank
  • 3. helyezett: Gránit Bank

Az Év Bankára: dr. Búza Éva, Garantiqua Hitelgarancia Zrt.

Az év lakossági ajánlata 2021

  1. helyezett: CIB Bank
  2. helyezett: Raiffeisen Bank
  3. helyezett: Gránit Bank

Az év mobilbanki megoldása 2021

  1. helyezett: OTP Bank
  2. helyezett: Erste Bank
  3. helyezett: Gránit Bank

Az év UX megoldása 2021

  1. helyezett: Gránit Bank és OTP Bank megosztva
  2. helyezett: CIB Bank
  3. helyezett: Erste Bank

Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja 2021

  1. helyezett: Budapest Bank
  2. helyezett: UniCredit Bank
  3. helyezett: OTP Bank

Az év társadalmi kezdeményezése 2021

  1. helyezett: Erste Bank
  2. helyezett: Budapest Bank
  3. helyezett: Takarék Bank

Az év fenntartható bankja 2021

  1. helyezett: OTP Bank
  2. helyezett: K&H Bank
  3. helyezett: Erste Bank és Gránit Bank megosztva

Az év kártyadesignja 2021

  1. helyezett: Takarékbank
  2.  helyezett: MKB Bank
  3. helyezett: Budapest Bank

Az év marketingkommunikációs kampánya 2021

  1. helyezett: OTP Bank
  2. helyezett: Erste Bank
  3. helyezett: K&H Bank

Forrás: Mastercard

Címkék:
blank