WEBINÁRIUM
Partnerünk:
Őket is a sci-fi szülte, ma pedig már köztünk “járnak”. Ma még csak tipegnek-topognak, de hamarosan egyre összetettebb kapcsolatba kerülnek az emberekkel. Talán ekkor jön el a robotpszichológusok nagy pillanata is.
Ők a digitális asszisztensek. Ott lesznek a mindennapokban, segítik az ügyintézést és akár a pénzügyeinket is. Kik Ők? Hol tartanak most? Kinek a digitális asszisztensét használjuk majd a jövőben?
A webináriumon az alábbi kérdésekre is választ adnak az előadóink:
Egy olyan számítógépes program, amely képes megérteni és szimulálni az emberi beszélgetést.
Ahhoz, hogy a digitális asszisztensek eljussanak erre a szintre, nem elég csak a “technológia”, mint például a mesterséges intelligencia (AI), a gépi tanulás, a természetes nyelvi feldolgozás (NLP), vagy a természetes nyelvi megértés (NLU).
Meg kell tanítani ezeket a programokat arra, hogy képesek legyenek viselkedési mintázatokat felismerni, előre jelezni. Ehhez pedig nagyon sok adatra, adatforrásra van szükségük, hogy a háttérben futó algoritmusok, adatmodellek a felhasználó preferenciáihoz legjobban illeszkedő választ adják.
A digitális asszisztensek képesek lehetnek összetett kérdésekre válaszolni, javaslatokat tehetnek, előrejelzéseket készíthetnek és beszélgetéseket is kezdeményezhetnek.
A digitális asszisztenseket könnyű összetéveszteni a chatbotokkal, mivel az előbbiek valójában az utóbbiak egy fejlettebb típusa, amely képes bonyolultabb interakciókat is kezelni.
A digitális asszisztensek között nagy a különbség, és nem rendelkeznek azonos képességekkel. Minél több adatforráshoz fér hozzá a digitális asszisztens és minél fejlettebb technológiát használ, annál pontosabb válaszokat képes adni.
15:30 – 15:35
Előadó: Lemák Gábor, FinTech Group, társalapító
15:35 – 15:50
Előadó: Kánai András
15:50 – 16:05
16:05 – 16:20
Sokan azt gondolják, hogy a chatbotok lényege a mesterséges intelligencia, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy legalább ugyanannyira fontos a tartalom, tehát a rendszereket tanító szakemberek munkája. Ebben az előadásban Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezetője osztja majd meg a több, mint 100 vállalati chatboton szerzett tapasztalatát és vízióját a digitális asszisztensekkel kapcsolatban.
16:20 – 16:35
16:35 – 17:00
17:00