A Gránit Bank a felhasználói élmény javítása érdekében megújította, látványosabbá és informatívabbá tette a mobilbanki betétlekötést. A Gránit eBank mobilalkalmazásának egyik legnépszerűbb funkciója a gyors és egyszerű betétlekötés, amelyet a bank lakossági ügyfelei már szinte teljes mértékben ezen az úton intéznek.
Folyamatosan fejleszti és frissíti mobilbanki alkalmazását a Gránit Bank, a napokban a 2020-ban a piacon az első között bevezetett betétlekötési funkciót tette még élményszerűbbé.
Első pillantásra látni a betéttel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, mint például a várható bruttó kamatot és megtekinthetők a kamat elérésének pontos feltételei is.
Az applikációban néhány kattintással versenyképes kamaton lehet lekötni forint és devizabetétet, rövid és hosszú távra egyaránt.
„Arra törekszünk, hogy ne csak kamatokban, de UX-ben is a lehető legmagasabb szintet nyújtsuk a piacon, ha betétlekötésről van szó. Ezért még átláthatóbbá és informatívabbá tettük az app betétlekötési funkcióját, amely színeiben és grafikai megoldásait tekintve is frissült.”
– mondta Jendrolovics Péter a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese, a lakossági divízió vezetője.
Hozzátette, hogy júniusban már a lakossági betétek több mint 96 százalékát az app-ban kötötték le.
Lekötés másképp
A megújított funkciót a Gránit eBank “Betétek” menüjében az “Új betét lekötése” gombra nyomva lehet elérni.
A megújult felületen gyorsan átlátható a betéti kínálat, így egyszerűen néhány kattintással ki lehet választani, hogy az app a feltételhez kötött vagy a feltétel nélküli betéteket mutassa és azt is, hogy milyen lekötési időre.
A lekötést követően grafikusan követhető, hogy mennyi idő van hátra az egyes betétek lejártáig, s kijelzi az app a lejáratot követően jóváírandó bruttó kamatot is.
Gránit eBank mobilalkalmazás | Kép forrása: Gránit Bank
A Gránit Bank digitális megoldásai a nemzetközi színtéren is elismertek
A Gránit Bankot a rangos New York-i székhelyű Global Finance magazin több elismeréssel is jutalmazta idén, beleértve a “Legjobb mobilbanki applikáció (Magyarország)” díjait is.
A Global Finance a Legjobb mobilbanki applikáció díjjal a Gránit Bank széleskörű funkcionalitását és az ügyfelek általi elterjedt használatát ismerte el.
A Global Finance értékelte a Gránit eBank applikáció ügyfelek által elérhető funkcióit, és meggyőző érvként szolgált az is, hogy az aktív mobilapp felhasználók száma – a dinamikusan növekvő ügyfélszám és az új funkciók révén – egy év alatt 80 százalékkal nőtt és az alkalmazást az ügyfelek 82 százaléka rendszeresen használja.
Szintén ez év nyarán ismerte el az Egyesült Királyság egyik vezető pénzügyi lapja, a Global Banking and Finance Review magazin a bankot; 2023 után 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat.
Nemzetközi nyitás
Idén fontos mérföldkőhöz érkezik a Gránit Bankcsoport: 2024 harmadik negyedévében belép a román piacra és első magyarországi bankként nyújt határon átnyúló szolgáltatás.
A román piacra kifejlesztett, háromnyelvű applikáción keresztül szelfivel nyithatnak majd az ügyfelek lej- és devizaszámlát és válthatnak kedvező árfolyamon devizát.
A szolgáltatás indításához szükséges központi banki regisztrációt mind a Magyar Nemzeti Bank, mind a Román Nemzeti Bank részéről megkapta.
A Gránit Bank Romániában is a digitális szolgáltatások igénybevételére nyitott lakossági ügyfeleket kívánja megszólítani, a piacra lépésre pedig különleges promóciós ajánlattal és kampánnyal készül.
[Forrás: Gránit Bank közlemény] | Címlapfotó forrása: Gránit Bank