Egy olyan online profilozó alkalmazás is bejutott az MKB inkubátor programjába, ami szinte mindent tud arról, hogy mit és miért csinálunk az interneten. A HUBIT a hasznos információk összekötésében tudna segíteni a bankoknak (is), így nem véletlenül eshetett rájuk a zsűri döntése.
8 ötlet, 1 cél: megváltani a fintech világot. Erről szól majd az MKB Bank januárban induló inkubátor programja, ahova 8 csapat kapott bebocsátást a decemberi pitch verseny után. Mi most azokat mutatjuk be, akik fintech nagyhatalommá tehetik Budapestet. Az esélyük legalábbis meglesz rá.
HUBIT
A HUBIT fejlesztői már régóta online analitikával és online marketinggel foglalkoztak, webshopok, hírügynökségek vagy éppen a SaaS szolgáltatók kezdték el használni a termékeiket. Jelenleg nagyságrendileg 40 webes komponensük testesül meg 21 termékben, így a termékfejlesztés általában nem egyedi szoftverfejlesztésből, hanem ezen modulok összekapcsolásából áll. E megközelítés miatt gyors irányváltásokra képesek.
Egy gyönyörű barátság kezdete
A pénzvilággal azonban nemigen találták meg a közös nevezőt. Eddig.
„Mivel biztosak voltunk abban, hogy a pénzügyi szektorban is tudunk értéket teremteni, elkezdtük a termékportfóliónk funkcióit úgy összeállítani, hogy azok a bankok világában is megállják a helyüket”
– mondta Lukács Krisztián, a HUBIT CEO-ja.
Next step
Az MKB Pitch&Demo versenyén való sikeres szereplést nagy mérföldkőnek tartják, mivel nem kis terveik vannak a következő évekre. Például a marketing weblapokat kell a lehető legtöbb nyelvre lefordítaniuk és ki kell alakítaniuk a szoftverben a kezdeti indulást segítő First Time Wizardokat is. De a szerver kapacitásukon is van még mit javítani, hiszen ma ügyfelenként nagyjából napi 2.000.000 felhasználót tudnak csak kiszolgálni.
Ha sikerül végigtolniuk a 18 hetet az MKB keltetőjében, azzal lennének a legboldogabbak, ha a rendszerük beépülne a folyamatokba és sok hasznos információval láthatnák el a bankot.
Kell is igyekezniük, hiszen 2018-ra már mintegy havi 50 milliós bevételről álmodnak.