Immár mindhárom hazai BNPL-szolgáltató megoldása elérhetővé vált a Shoprenter platformját használó több mint 6 ezer webáruház számára. Az IzzyPay és a PastPay után a Shoprenter az instacash kereskedői részletfizetési megoldását is integrálta.
Az instacash ügyvezetője, Bruzsa Géza a napokban tette közzé, hogy BNPL-megoldásukat sikeresen integrálták a Shoprenterrel, így a webáruházak mostantól saját márkájú halasztott fizetési megoldást is kínálhatnak vásárlóik számára.
Az instacash fizetési mód integrációjával a webáruház látogatói számára elérhetővé válik a digitális részletfizetés közvetlenül a webáruház pénztár folyamatában, valós időben, a vásárlási folyamat megszakítása nélkül – olvasható a Shoprenter oldalán.
Az instacash immár a harmadik BNPL-szolgáltató a Shoprenter platformján az IzzyPay és a PastPay után.
Röviden az instacashről
További infók itt: instacash
Hogyan működik az instacash a Shoprenter platformján?
Miután a webáruház beállította az instacash fizetési módot a Shoprenter admin felületén, a pénztár folyamatban a Fizetési módok lépésnél megjelenik az instacash, melyet kiválasztva a látogató megismerheti a részletfizetési ajánlat részleteit. Ilyen például a részletek száma, a részletek fizetési határideje, az önerő stb. – osztotta meg a Shoprenter.
Ezt a megoldást választva a rendelés leadását követően a rendszer az instacash felületére irányítja a vásárlót. Az instacash digitális kereskedői részletfizetési rendszere teljeskörű BNPL megoldást biztosít.
A részletfizetési folyamat az alábbi fő lépésekből áll:
- digitális ügyfél-azonosítás
- digitális bankszámlatörténet megosztás
- automatikus ügyfélminősítés és döntés
- online szerződéskötés és elektronikus aláírás
- havi automatikus bankkártyás fizetés
- online fizetési és késedelmi emlékeztető, fizetési felszólítás
Mi szükséges egy saját márkás részletfizetési megoldás nyújtásához? Miben tud segíteni az instacash?
- Digitális ügyfélminősítő rendszer, hogy annak nyújtsa a kereskedő a részletfizetést, aki vissza is fogja fizetni.
- Digitális ügyfél azonosító rendszer, hogy a kereskedő tudja, kivel köt szerződést és ki tudja szűrni az illetékteleneket.
- Elektronikus aláírási rendszer, hogy a kereskedő és vásárlója között hiteles, jogszerű szerződés jöjjön létre.
- Ügylet és ügyfélnyilvántartó rendszer a transzparens és prudens működéshez.
- Integrált törlesztési módok és automatizált ügyfél kommunikáció a súrlódásmentes együttműködés érdekében.
Forrás: Elektronikus fizetési megoldások kézikönyve (második kiadás)
Hogyan működik az IzzyPay a Shoprenter platformján?
Az IzzyPay fizetési módot a Shoprenter ügyfelei kényelmesen hozzáadhatják fizetési lehetőségeikhez az IzzyPay-jel történt kapcsolatfelvétel után.
A szolgáltatás igénybevételével a vásárlóknak csak 14 nap elteltével kell kifizetni a kiszemelt termék árát, így lehetőségük van a pénztárcájuk megterhelése nélkül kipróbálni azt. A vevőknek nem kell előre megadniuk bankkártya adataikat, az IzzyPay utalja át a vásárlás összegét a webáruháznak és a fizetést a vevővel késleltetve bonyolítja.
A webáruházban történő beállítás nem kerül különösebb erőfeszítésbe, hiszen gyorsan és egyszerűen aktiválható a Shoprenter Fizetési módok között. Az IzzyPay teljes körű támogatást nyújt a fizetési megoldás használatához a Shoprenterben és tanácsot ad a kosár beállítására a leghatékonyabb fizetési folyamat biztosításához.
Hogyan működik a PastPay a Shoprenter platformján?
Mivel a PastPay csak a B2B szegmensben van jelen, így a fizetési módot csak céges vásárlók tudják használni a pénztár folyamatban – írja a Shoprenter.
A Fizetési mód élesítése után a vásárlási folyamat így fog kinézni a PastPay-el:
- A potenciális vásárló megérkezik a webshopba. Tegyük fel, hogy 500.000 Ft értékben pakol termékeket a kosárba, majd a “Fizetés” gombra kattint.
- A checkout oldalon a felsorolt fizetési lehetőségek közül a “PastPay” opciót választja.
- Ezután a webshop a háttérben elküldi a PastPay számára a vásárló adószámát, ami alapján a BNPL-szolgáltató lefuttatja a szükséges ellenőrzéseket. A vevőnek tehát a webáruház oldalát sem kell elhagynia, néhány másodperc alatt megkapja az eredményt, hogy megfelel-e a BNPL feltételeinek vagy sem.
- Zöld lámpa esetén azonnal elérhetővé válik számára a BNPL-szolgáltatás, illetve a halasztott fizetés szabályai, pontos feltételei. Amennyiben a vásárló elfogadja a szerződési feltételeket, a webshop automatikusan kiállíthatja a számlát a hosszabb fizetési határidővel.
- A számlát manuálisan szükséges feltölteni a PastPay-hez.
- A számla alapján, azonnal kifizetik a webshopnak a számlaérték 100 %-át, levonva a költségeket.
- A fizetési határidő leteltét követően a vevő egy összegben kifizeti a számlát.
Kapcsolódó cikkek:
Címlapfotó forrása: stock.adobe.com – Licenc: FinTech Group Kft.