2023.03.22.

Együttműködésre lép a Mastercard és a GKID. Térképen a teljes hazai digitális kereskedelmi ökoszisztéma

Szerző:

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. 

Az együttműködés elengedhetetlen részeként a GKID és a Mastercard e-kereskedelmi kutatásokat készít a magyar piacon aktív e-kereskedők részvételével, akikkel megújult formában és felületen valósul meg a kapcsolattartás a jövőben.

Ehhez az ekerkutatas.hu oldalon várja a GKID és a Mastercard minden olyan e-kereskedő vállalat regisztrálását, aki a felmérésben való aktív közreműködésen keresztül elsőként kíván értesülni a legújabb trendekről. Az évente 3 alkalommal készülő kutatás első fordulója egy hetes előregisztrációt követően 2023. március 27-én indul.

Részletes riportok az e-kereskedelmi ökoszisztéma minden szereplőjének

Az együttműködés eredményeiből a sajtónyilvános összefoglalók mellett Digitális Kereskedelmi Körkép néven összefoglaló riportok is születnek majd, melyek az e-kereskedelmi ökoszisztéma minden résztvevője számára viszonyítási alapként szolgálhatnak a gazdaság ezen részének aktuális helyzetéről, legyen szó kereskedőről, logisztikai és fizetési szolgáltatóról, vagy épp médiapiaci szereplőről.

Emellett a kutatás és a hozzá kapcsolódó Digitális Kereskedelmi Körkép alapot nyújt majd az európai online kereskedelmi statisztikák Magyarországra vonatkozó adataihoz is.

„Az e-kereskedelmi piac jelenlegi, gyorsan változó, kiszámíthatatlan időszakában felértékelődött a piacismeret és a trendkövetés fontossága, hisz a növekedés már nem magától értetődő. Ebben a turbulens környezetben a Mastercard közreműködésével készülő Digitális Kereskedelmi Körkép kutatásunk – témái, valamint nagyképet és kontextust adó felépítése miatt – a magyar e-kereskedelmi piac egyik legfontosabb forrásanyagává válhat, hazai és nemzetközi viszonylatban egyaránt”
Madar Norbert

a GKID vezető tanácsadója és partnere

Az együttműködés keretén belül a kutatások és riportok mellett megújult köntösben, GKID-Mastercard név alatt kerül kiadásra az – immár 7 éve rendszeresen publikált – eTOPLISTA rangsor is, mely a magyar piacon működő, legnagyobb forgalmú e-kereskedőket mutatja be.

„Nagyon örülünk, hogy a mostani együttműködéssel egy újabb lépést tehetünk a hazai online e-kereskedelmi szektor megújításában azáltal, hogy a szereplőket friss információkkal látjuk el, miközben be is vonjuk őket a kutatásokba. Ezek a felmérések valós képet adnak majd az aktuális trendekről, így közvetlenül a kereskedők, közvetve pedig az ő ügyfeleik és vásárlóik is haszonélvezői lesznek a most induló projektnek”
Eölyüs Endre

a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója

Az együttműködés várható eredménytermékei:

  • Sajtónyilvános kutatási összefoglalók (április, augusztus, november).
  • GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép riportok (április, augusztus, november).
  • GKID-Mastercard eTOPLISTA rangsor és kiadvány (május).
  • Vedd Fel a Versenyt podcast műsorok a Mastercard támogatásával (áprilistól).
MADAR NORBERT

Előadás: Miért népszerűbb a BNPL, mint az azonnali fizetés az e-kereskedőknél? – E-commerce helyzetkép és várakozások

Madar Norbert, GKID, vezető tanácsadó, partner

PayTechShow 4.0: “Mi kerül a szupertárcába?” | 2023. április 20.

[GKID]

Címkék: