blank

2024.08.05.

Elstartolt az Allianz Trade pay, a vállalatok közötti e-kereskedelmet támogató új fizetési platform

Szerző:

Kategóriák:

A vállalatok közötti online kereskedelem növekedését segíti az Allianz csoporthoz tartozó Allianz Trade (korábban Euler Hermes) új fizetési megoldása, az Allianz Trade pay. Egyetlen felületen teszik elérhetővé a legfontosabb pénzügyi szolgáltatásokat az online értékesítő vállalatok számára.

A vállalatok közötti (B2B) e-kereskedelem évek óta gyorsan növekszik, amit az Allianz Trade is aktívan támogat – többek között – az úttörő e-kereskedelmi hitelbiztosításával, amivel fedezetet kínál a nemfizetési kockázatok ellen a B2B piacterek, a BNPL szolgáltatók és e-kereskedők számára.

A társaság a minap bejelentette, kibővíti eddigi szolgáltatásai körét és bevezeti az Allianz Trade pay-t, amit kifejezetten a B2B e-kereskedelmi tevékenységek támogatására alakítottak ki.

Az új fizetési platform nemcsak azonnali finanszírozási megoldást nyújt a partnerein keresztül, de segíti a csalásmegelőzést, a vevőátvilágítást (KYB – Know Your Buyer), illetve lehetőséget biztosít a kereskedelmi hitelbiztosítás beágyazására a checkout folyamatba.

Az Allianz Trade pay kibővült szolgáltatási palettája:

  • E-kereskedelmi hitelbiztosítás: valós időben, online lehetővé teszi a B2B e-kereskedők számára, hogy rugalmas fizetési feltételeket nyújthassanak ügyfeleiknek, miközben védve vannak a nemfizetés kockázatával szemben.
  • Azonnali finanszírozási megoldás a belföldi fizetési műveletekhez. Amikor egy vevő online vásárol, az e-kereskedő azonnal megkapja a vásárlás ellenértékét a BNPL partnertől, és a BNPL-szolgáltató intézi a fizetést a vevővel. Abban az esetben, ha a vevő nem tud fizetni, az Allianz Trade biztosítási fedezetet nyújt a BNPL-partner számára.
  • Azonnali finanszírozási megoldás a nemzetközi fizetési műveletekhez. Az Allianz Trade több országra és több pénznemre kiterjedő azonnali finanszírozási megoldása ugyanúgy működik, mint a belföldi tranzakciók esetén – egy pénzügyi partner bevonásával, aki valós időben fizet az e-kereskedőnek az online tranzakciókért.
  • Vevők valós idejű átvilágítása (KYB – Know Your Buyer): ez a valós idejű szolgáltatás egyfajta “cégkereső” modul a checkout folyamatban. Az Allianz Trade pay ellenőrzi a vevő személyazonosságát nyílt banki (open banking) technológiák és az Allianz Trade adatbázisának segítségével, amely világszerte több mint 83 millió vállalat pénzügyi, kereskedelmi és stratégiai információit tartalmazza.
  • Csalásmegelőzés: ez a szolgáltatás megvédi a vállalkozásokat a legális cégeknek álcázott csalók által elkövetett személyazonosság-lopás okozta csalásokkal szemben.
  • Könnyű integrálhatóság: A vállalatoknak elegendő csupán egy bővítményt (plugint) hozzáadniuk a B2B e-kereskedelmi platformjukhoz, hogy a megoldás(ok) élesben működjenek.

“Az Allianz Trade pay segítségével most már a teljes B2B e-kereskedelmi értékláncot lefedjük, a KYB-től a fizetésig, és a teljes ökoszisztéma igényeit kielégítjük, az e-kereskedőktől a BNPL szereplőkön át, a bankokig és a piacterekig. Az Allianz Trade pay erőssége a kiegészítő szolgáltatások nyújtásában rejlik, amelyek súrlódásmentesen illeszkednek a fizetési folyamatba. Az Allianz Trade pay biztonságot, rugalmasságot és versenyképességet hoz a B2B e-kereskedelmi piacra”

– nyilatkozta François Burtin, az Allianz Trade e-kereskedelemért felelős globális vezetője.

[BusinessWire] | Címlapfotó forrása: Dragoș Asaftei – stock.adobe.com (Editorial use) | Licenc: FinTech Group Kft.

Címkék:
blank