Eltelt az első negyedév a CRISTO indulása óta, és megvannak az első tapasztalatok a felhasználókról, illetve a gépjármű használati szokásaikról. Már az is látszik, hogy a koronavírus miatt drasztikusan csökkent a gépjárműhasználat – derül ki az okos cascot használó CRISTO ügyfelek viselkedéséből.
A számokból az látszik, hogy sokféle ügyfelet sikerült megtalálni az alkalmazással, és a benne lévő Roar Casco biztosítással. Legfiatalabb ügyfelük mindössze 23 éves, míg legidősebb 61. Az autók között is nagy a szórás. Van, aki a 13 éves Toyotájára, míg van, aki a 2 napos Mercedes terepjárójára választotta a Roar Casco védelmét.
Kapcsolódó cikk:
- Hello Cristo! Az okos CASCO új neve Magyarországon, 2019.12.12.
Szeretnénk tudni, hogyan vezetünk
A szerződéskötés folyamatára, valamint a CRISTO működésére rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a felhasználóktól, akik szívesen osztják meg ötleteiket is a CRISTO csapatával. Legtöbbet a kármegelőzésben sokat jelentő vezetési stílus pontozásával és az elérhető statisztikákkal kapcsolatban jeleztek vissza, melyek úgy tűnik, nagyon érdeklik a felhasználókat, és eddig más termék kapcsán ilyen plusz szolgáltatásokat nem kaphattak.
Mivel fő üzenetük a használatalapú díjfizetés, nem véletlen, hogy olyanokat vonz a szolgálatás, akik jellemzően kevesebbet használják gépjárművüket az átlagnál.
Az eddigi adatok szerint az átlagos napi gépjármű használat az ügyfeleik körében közel 1 óra, de van olyan ügyfél, aki ennek az értéknek több, mint kétszeresét tölti naponta az autójában.
Drasztikusan csökkent a gépjármű használat a koronavírus alatt
A COVID-19 koronavírus hatása is jól látszik a CRISTO ügyfelek viselkedésén, akik nem teszik ki magukat és másokat a vírusfertőzés lehetőségének, és otthon maradnak. Legalábbis a számok erre engednek következtetni, hiszen
eddig az ügyfelek átlag 350 percet töltöttek vezetéssel hetente, míg az utolsó két hétben ez a szám előbb lefeleződött, majd ezen a héten tovább csökkent.
(Mivel még nincs vége a hétnek, így vélhetően az adat még változni fog.)
Az is jól látszik, hogy míg korábban az aktív CASCO biztosítással rendelkező ügyfelek mindegyike vezette gépjárművét néhány órán át legalább, addig a 12. héten az ügyfelek 25%-a, míg eddig a 13. héten az ügyfelek több, mint 50%-a egy métert sem tett meg autójával.
3 hónapig ingyenes eszközhasználat
A CRISTO felhasználói és a Roar CASCO ügyfelei ráadásul most élvezhetik csak igazán, hogy a használatalapú biztosítást választották, hiszen azzal, hogy
keveset használják az autójukat, és otthon maradnak, a díjuk is „parkol”, és az álló díjat fizetik csak meg.
A CRISTO most ideális választás lehet azoknak, akik casco biztosítást szeretnének, vagy szintén szeretnék, ha biztosításuk alkalmazkodna autóhasználatukhoz, hiszen a teljes szerződéskötési folyamat online, a BEAT névre hallgató telemetriai eszközt pedig futár viszi házhoz, így nem kell postára sem kimozdulni.
Ráadásul a CRISTO-t üzemeltető Smartsurance Technologies Kft. is ösztönözni szeretné, hogy minél többen válasszák most szolgáltatásukat, így a korábbi eszközrendelési díjat 100 Ft-ra csökkentették, és 3 hónapig ingyenes BEAT eszközhasználatot biztosítanak.
Címlapfotó forrása: pixabay.com