„A háttérből figyelem, hogyan bankolsz és amint szükséged van rá, okos tippekkel segítek Neked” – mondja Alfréd, az új pénzügyi okosasszisztens YouTube-os bemutatkozó videójában. A napokban titokban, sajtóbejelentés nélkül elindult az MKB Bank digitális asszisztense, Alfréd. Megnéztük, mit tud az új mobilos kisokos.

Update 2019.07.18.: Cikkünk nyomán az MKB Bank jelezte, javította a lent hivatkozott hibás linket.

Alfréd ott segít, ahol tud

Már most több mint féltucat helyzetben nyújt megoldást és a jövőben még több szituációban számíthatunk rá. Ha limittúllépés miatt nem sikerült vásárolnunk, vagy pénzt felvennünk az ATM-ből, Alfréd rögtön megírja nekünk, hol és hogyan orvosolhatjuk a problémát.

Ha hajlandók vagyunk megosztani Alfréddel a tartózkodási helyünket is, akkor helyfüggő tanácsokat, tippeket is kaphatunk. Helyzetünk alapján segíthet spórolási lehetőségekkel is – legalábbis az MKB Mobilbank alkalmazásban közölt edukációs slideshow alapján.

Készül Alfréd bejelentésére az MKB Bank

Alfrédot hivatalosan még nem mutatta be az MKB Bank és várhatóan még dolgoznak rajta, ezért ne lepődjön meg senki, ha olyan linkre kattint, ami 404-re fut*, vagy nem talál további infokat se az iTunes-ban, se a Google Play áruházban.

Az applikációban Alfrédra kattintva üres képernyő fogad minket, aminek az is lehet az oka, ha nem vagyunk rendszeres használói az alkalmazásnak. Mindenesetre érdemes lenne legalább annyit kiírni az „Alfréd üzenetei” falra, hogy Alfréd okos tippei itt fogadnak majd minket, ha…

Mindezek ellenére hiánypótló kezdeményezésnek tűnik Alfréd, ha tényleg okos tippel, spórolási javaslatokkal és személyre szóló pénzügyi tanácsokkal látja majd el a felhasználókat.

*Lásd: Alfréd YouTube videója alatt az „MKB Mobilbankról bővebben: http://www.mkb.hu/mobilbank” link, ami 404-es hibára fut.