A Chase Media Solutions pénzvisszatérítést biztosít az ügyfeleknek, miközben segíti a márkákat az értékesítés és az üzleti növekedés ösztönzésében.
A JPMorgan Chase Bank elindította új digitális üzletágát, a Chase Media Solutionst, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy közvetlenül kapcsolatba léphessenek a pénzintézet 80 millió ügyfelével. Ezt a hatalmas ügyfél (és egyben fogyasztói) bázist köti össze a bank a 6 millió kisvállalkozói ügyfelével.
Ez a megoldás kulcsfontosságú csatornaként szolgálhat a márkák számára, hisz hozzáférést nyerhetnek potenciális fogyasztók kedvenc termék és érdeklődési körére vonatkozó adatokhoz. A Chase lakossági ügyfelei pedig az általuk kedvelt márkák személyre szabott ajánlataiból és a pénzvisszatérítés lehetőségéből profitálhatnak.
Az új platform háttere
A JPMorgan Chase & Co. 2022-ben vásárolta meg a Figg-et, ami ésszerű lépés volt, tekintettel arra, hogy a Chase törekedett kiépíteni a saját, kétoldalú kereskedelmi platformját.
„A Chase eléri a kereskedőket és a különböző vásárlási vertikumokat, ezzel is átfogó képet adva a vásárlási szokásokról; ez erősíti a személyre szabottság mértékét, segítve a márkákat, hogy olyan ajánlatokat adjanak, amelyek felkeltik a fogyasztók érdeklődését.”
– nyilatkozta Rich Muhlstock, a Chase Media Solutions elnöke.
A Chase Media Solutions platform előnyei
Az egyik lefontosabb funkció, hogy a Chase tulajdonában lévő tranzakciós adatokkal a márkák és ügynökségek a vásárlási előzmények alapján precízen célozhatják meg az ügyfeleket.
A platform a Chase alapvető intézményi hitelességére épül, beleértve az ellenőrzött közönséget és a megbízható csatornákat.
A kezdeti kísérleti partnerek közül a Chase Media Solutions 30 napos kampányokat tervezett az Air Canada, a Solo Stove, a Blue Bottle és a Whataburger számára, és a várakozások teljesültek; jelentős eredményeket ért el az értékesítés növelésében és az új ügyfelek számának bővítésében.
,,A Chase csapatának sikerült egy átgondolt, célzott ajánlatot létrehoznia, amely felülmúlta várakozásainkat.”
– nyilatkozta kapcsolatban Scott O’Leary, az Air Canada hűségért és termékért felelős alelnöke.
[Forrás: Chase Bank sajtóközlemény] Címlapfotó: DW labs Incorporated – stock.adobe.com | Editorial | Licenc: FinTech Group Kft.