A CIG Pannónia Biztosító az elsők között vezette be a teljeskörű digitális biztosítási szerződéskötést és a távértékesítésre vonatkozó jogszabályok szerinti, videochat-en keresztül történő életbiztosítási ajánlattételt. Ennek köszönhetően a biztosító értékesítői a járvány idején is tudják folytatni munkájukat.
Felgyorsították a digitalizációt
A Covid-19 járvány nehéz helyzetbe hozta a biztosítási piacot – a biztosítókat, az értékesítőket és az ügyfeleket egyaránt – hiszen a szerződéskötések jelentős része még mindig személyesen történik. A kialakult helyzetre válaszul a CIG Pannónia felgyorsította szolgáltatásainak digitalizálását, és mától kezdve – az elsők között a hazai biztosítók közül – beindította a videochat-en keresztüli értékesítést.
Szerződéskötés videochaten keresztül
A szolgáltatás legfontosabb újítása, hogy a Ptk. és a távértékesítésre vonatkozó jogszabályok alapján az ügyfelek a hagyományos aláírás helyett videochat felvételen tesznek szerződéses nyilatkozatokat, így azok jogilag egyenértékűek a papíron aláírt szerződésekkel. Ennek köszönhetően a CIG Pannóniánál lehetővé válik a teljesen papírmentes ügyintézés.
Mivel nincs személyes találkozó az ügyfelek és az értékesítők között, így a szerződéskötés egészségügyileg is teljesen biztonságos.
A CIG Pannónia által kiépített videochat szolgáltatás használható Android és iOS mobileszközökön, valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge és Safari böngészőkben.
Folytathatják a munkájukat az értékesítők
„A videochat-en keresztüli szerződéskötés bevezetésével a CIG Pannónia zavartalanul folytatni tudja meglévő ügyfeleinek kiszolgálását, illetve termékeinek értékesítését új ügyfelek számára. Ez a fejlesztés nemcsak egy egészségügyileg teljesen biztonságos és kényelmes megoldás, hanem lehetővé teszi a CIG Pannónia termékek értékesítői számára is a munkájuk folytatását. Ez a jelen helyzetben egzisztenciális biztonságot is adhat az értékesítőknek.”
– emelte ki Sallai Linda, a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. innovációs és digitalizációs igazgatója.
Hozzátette, hogy az új szolgáltatással természetesen csak azok a termékek érhetőek el, amelyeknél a pénzmosási jogszabályok nem teszik szükségessé a személyes találkozást, vagy az auditált rendszer használatát.
Kapcsolódó cikkek: