Ajándékkártyákkal bővül a Revolut

írta | 2021.05.19. | Hírzúzda, Összes hír, Revolut

A Revolut felhasználók Európa nagy részén immár vásárolhatnak, ajándékozhatnak és kaphatnak ajándékkártyákat és digitális tartalmakat is a Revolut applikációban. A új szolgáltatást a fintech társaság számára az Euronet Worldwide biztosítja. A Revolut fintech alkalmazás jelenleg 15 millió felhasználóval rendelkezik világszerte.

Az Euronet Worldwide, Inc. (NASDAQ:EEFT) epay divíziója immáron globális partnere az ajándékkártyák és prepaid termékek értékesítésében az Egyesült Királyság vezető fintech applikációjának, a Revolutnak. A Revolut és a teljeskörű fizetési szolgáltatást nyújtó epay új partneri kapcsolata egy 36 országra kiterjesztett API integráció keretében valósul meg a Revolut három applikációjában (Consumer, Business and Junior).

Az epay 2021 áprilisában indított szolgáltatása hozzáférést biztosít az érintett országokban a Revolut felhasználóinak rengeteg jól ismert globális és lokális digitális tartalomhoz. Széles választékát kínálja az élelmiszerek, szórakozás, életmód, játékok, egészség és wellness, otthoni és irodai munkavégzéshez kapcsolódó termékekhez például a Twitch, IKEA, Nintendo, Spotify Premium márkákon át.

“A Revolut felhasználók előtt megnyílik a lehetőség, hogy vásároljanak, ajándékozzanak és ajándékot kapjanak ajándékkártyákkal és digitális tartalmakkal könnyedén, egyszerűen anélkül, hogy el kellene hagyniuk a Revolut applikációt”

– jelentette be a két társaság a közös közleményében.

A szolgáltatást első körben az Egyesült Királyságban és Európa nagy részén vezették be, de a következő hónapokban más országok és kulcsfontosságú piacok is sorra kerülnek, úgymint az Egyesült Államok és Ausztrália, valamint a Business applikáció kiterjesztése mely elsődlegesen az Egyesült Királyságban indult el.

Az ajándékkártya vonzó kiegészítő szolgáltatás lehet a Revolul felhasználóknak

Az epay integráció segít a Revolut küldetésének megvalósításában, hogy elsőként hozzanak létre egy olyan globális pénzügyi alkalmazást, ahol minden igényt ki tudnak elégíteni, és ezzel számtalan előnyhöz juttatják felhasználóikat.

Az, hogy a felhasználók kedvenc márkáiktól vásárolhatnak és továbbíthatnak ajándékkártyákat és prepaid termékeket közvetlenül az alkalmazásban, tovább szolgálják ezt a küldetést, növeli az ügyfélelőnyt, és egyben új ügyfélcsoportot is segít megnyerni az applikáció használatához.

„A mi felhasználóink főként Y generációs, digitalizáción szocializálódott fiatalok, akik elvárják, hogy egy pénzügyi alkalmazás vonzó kiegészítő szolgáltatásokat nyújtson és tökéletes felhasználói élményt kínáljon– mindkettőt lehetővé tesszük az epay rugalmas API integrációjával”

– fejtette ki Maisum Dairkee, Product Owner a Revolutnál.

Népszerű termékkategóriák márkáival bővülhet a Revolut

A partnerkapcsolat hamar kibővül: a jelenleg tervezett 36 ország mellett az epay értéknövelt szolgáltatásai a Revolut standard ajánlatát képezik majd minden jövőbeli nemzetközi piacra lépésénél. A már meglévő kategóriák mellett további bővítések várhatóak: az olyan népszerű új termékkategóriák mint például, wellness, szépség, egészség, fitness, divat mind két cég számára kulcsfontosságúak a jövőbeni növekedés érdekében.

„Technikai megoldásaink és eljárásaink lehetővé teszik számunkra, hogy egyetlen API-n keresztül teljeskörű fizetési szolgáltatóként támogassuk a a Revolutot értéknövelt szolgáltatások nyújtásában,”

– mondta Kevin Caponecchi, Executive Vice President és CEO az epay Software és EFT Asia Pacific Divíziójánál.

„Ez azt jelenti, hogy túllépünk a klasszikus értelemben vett ajándékkártya szolgáltató szerepén és ehelyett a világszerte történő bevezetés infrastruktúrális partnerévé válunk. Segíteni szeretnénk az olyan fintech cégeket, mint a Revolut, hogy felhasználóik számára elérhetővé tehessék pontosan azokat a termékeket és tartalmakat amiket elvárnak, vagy mindig is szerettek volna.”

“Mindemellett a már meglévő, több mint 2000 ajándékkártya és prepaid partnerünknek egy új lehetőséget kínálunk ügyfeleikkel való kapcsolattartásához, olyan új mobil és digitális csatorna megnyitásával, mint a Revolut”.

Címlapfotó forrása: epay

Itt követhetsz minket:

Tudósítás

Tudósítás

A FinTechZone górcső alá veszi a legfrissebb hazai és nemzetközi digitális pénzügyi fejlesztésekről, megoldásokról szóló híreket, bejelentéseket. Megosztjuk azokat, amelyekről úgy gondoljuk, hozzájárulnak a hagyományos pénzügyi közvetítői rendszer digitális fejlődéséhez, az ügyfélélmény növekedéséhez. Szakmai hátterünk a hitelességünk. #nobullshit
A FinTechZone.hu kiadója a FinTech Group Kft.

ELEKTRONIKUS FIZETÉSI TÉRKÉP

“elektronikus fizetesi terkep
Betekintést adunk az elektronikus fizetési piac átalakulásába, az új fizetési megoldások világába.

GPE softPOS

softpos gpe bankkartya elfogadas mobilon globalpayments
Androidos mobilod van? Töltsd le a GPE softPOS alkalmazást és fogadj egyszerűen érintés nélküli fizetéseket közvetlenül az okostelefonodon keresztül!

HUNFINTECH 20/20

“HUNFINTECH FINTECH BOOK
A Magyar FinTech Book: A 20 legígéretesebb magyar fintech.

Azonnali Fizetési Megoldások

“simplepay azonnali fizetési kiadvanyok
Új lehetőségek az elektronikus fizetésben. Azonnali fizetési megoldások kereskedőknek, bankoknak, technikai aggregátoroknak