A Mastercard olyan új megoldással állt elő, amely egyszerűbbé teheti az előfizetések kezelését. Ez a nyílt bankoláson alapuló eszköz könnyen integrálható bármely banki alkalmazásba, így gyorsan vonzóvá válhat a pénzintézetek körében.
A Smart Subscriptions szolgáltatás egy helyre gyűjti össze és jeleníti meg az ügyfelek minden előfizetését, így könnyen képet kaphatnak arról, hány szolgáltatásra költenek pontosan. A nyílt banki hátterű előfizetés-kezelő megoldást a pénzintézetek könnyedén integrálhatják webes és mobilos alkalmazásaikba.
A szolgáltatás igazi felhasználóbarát élményt nyújt, hisz nemcsak alapvető felügyeleti funkciókat kínál, hanem egyedülálló költéselemzést, kategorizálást és személyre szabott ajánlatokat is. A bankok sem járnak rosszul az új előfizetés-kezelő megoldással; növelhetik az ügyfeleik elköteleződését és csökkenthetik a visszatérítések számát.
Ügyféligényekre szabott innováció
A Mastercard megoldása valódi fogyasztói igényekre reagálva született.
A fizetéstechnológiai cég kutatása szerint az ügyfelek 73%-a szívesen használna olyan eszközt, amely segít azonosítani és nyomon követni előfizetéseiket, valamint az előfizetések lemondását és megújításait is egy felületen kezeli.
A Smart Subscriptions egyesíti a kényelmet, a pénzügyi kontrollt és egyedi lehetőséget kínál a pénzintézetek és a fogyasztók számára is.
,,Függetlenül attól, hogy hányféle szolgáltatásért fizetünk, elvárhatjuk, hogy kezelésük könnyű és zökkenőmentes legyen. A Smart Subscriptions pontosan ezt a célt szolgálja, elősegítve a fogyasztók és bankjaik közötti gördülékeny kommunikációt és interakciót. Ennek a funkciónak a sikere növelheti az ügyfélhűséget is.”
– nyilatkozta Raj Seshadri, a Mastercard Data & Services részlegének elnöke.
A szolgáltatás jelenleg az Egyesült Államokban érhető el, de várhatóan még ebben az évben további piacokra is megérkezik.
[Forrás: Mastercard] | Címlapfotó: stock.adobe.com | Licenc: FinTech Group Kft.