A mai napon értesítette a Revolut ügyfeleit, hogy elérhetővé tette a webes alkalmazását is, így mostantól az asztali számítógépeken is hozzáférhetünk Revolut fiókunkhoz. A mobilos alkalmazással ellentétben alig pár funkció érhető el a „netbankban”.
Az első lépések
A Revolut netbank a Revolut webes felületén keresztül a jobb felső sarokban található „Bejelentkezés” (Sign in) gombra kattintva érhető el. A belépés ú.n. kétfaktoros hitelesítéssel történik, amelynek keretében a Revolut mobilalkalmazásban meg kell erősítenünk, hogy mi kezdeményeztük a webes felületre való belépést.
A „Bejelentkezés” gombra kattintás után
- meg kell adunk azt a mobilszámot, amellyel regisztráltuk a mobilalkalmazásunkat.
- Ezt követően meg kell adnunk a négyjegyű Revolut-jelszavunkat (kódunkat), amivel a Revolut appba is belépünk.
- A kód megadása után a mobiltelefonunkon meg kell erősítenünk, hogy mi kezdeményeztük a hozzáférést a webes felülethez. A Revolut appba belépve rögtön a „Felhatalmazás képernyő jelenik meg” és itt kell a belépési kérést jóváhagynunk a jobb alsó sarokban található „Felhatalmazás” gombra kattintva.
Mi van a netbankban?
Az első belépés alkalmával a Revolut is jelzi számunkra, hogy egyelőre csupán néhány ú.n. vészhelyzeti funkció érhető el. Ezek a – magyar nyelven is elérhető – funkciók:
- Számlák áttekintése (egyenleg),
- Számlaadatok lekérése (pl. HUF számlaszám, EUR IBAN stb.)
- Összes tranzakció áttekintése (számlatörténet),
- Pénz hozzáadása az egyenleghez (pl. betéti kártyával, hitelkártyával, banki átutalással stb.)
- Kártyák menedzselése (kártyák befagyasztása, PIN-kód zárolásának feloldása, illetve egyéb biztonsági beállítási lehetőségek)
- Súgó, ahol a Revolut szolgáltatásairól kaphatunk további információkat.
- 24 órás chat ügyfélszolgálat.
Az összes többi funkció, amelyek a mobilalkalmazásban elérhetők (pl. pénzküldés, befektetés, piactér funkciók stb.), még hiányoznak a netbankból.
Kapcsolódó cikkek:
Címlapfotó: Revolut.com