HUBIT: a digitális Sherlock Holmes

írta | 2016.12.22. | Fintech startupok, Magyar fintech startupok, Összes hír

Egy olyan online profilozó alkalmazás is bejutott az MKB inkubátor programjába, ami szinte mindent tud arról, hogy mit és miért csinálunk az interneten. A HUBIT a hasznos információk összekötésében tudna segíteni a bankoknak (is), így nem véletlenül eshetett rájuk a zsűri döntése.

8 ötlet, 1 cél: megváltani a fintech világot. Erről szól majd az MKB Bank januárban induló inkubátor programja, ahova 8 csapat kapott bebocsátást a decemberi pitch verseny után. Mi most azokat mutatjuk be, akik fintech nagyhatalommá tehetik Budapestet. Az esélyük legalábbis meglesz rá.

HUBIT

A HUBIT fejlesztői már régóta online analitikával és online marketinggel foglalkoztak, webshopok, hírügynökségek vagy éppen a SaaS szolgáltatók kezdték el használni a termékeiket. Jelenleg nagyságrendileg 40 webes komponensük testesül meg 21 termékben, így a termékfejlesztés általában nem egyedi szoftverfejlesztésből, hanem ezen modulok összekapcsolásából áll. E megközelítés miatt gyors irányváltásokra képesek.

MKB FinTech Inkubátor

 

Egy gyönyörű barátság kezdete

A pénzvilággal azonban nemigen találták meg a közös nevezőt. Eddig.

„Mivel biztosak voltunk abban, hogy a pénzügyi szektorban is tudunk értéket teremteni, elkezdtük a termékportfóliónk funkcióit úgy összeállítani, hogy azok a bankok világában is megállják a helyüket”

– mondta Lukács Krisztián, a HUBIT CEO-ja.

MKB FinTech Verseny

 

Next step

Az MKB Pitch&Demo versenyén való sikeres szereplést nagy mérföldkőnek tartják, mivel nem kis terveik vannak a következő évekre. Például a marketing weblapokat kell a lehető legtöbb nyelvre lefordítaniuk és ki kell alakítaniuk a szoftverben a kezdeti indulást segítő First Time Wizardokat is. De a szerver kapacitásukon is van még mit javítani, hiszen ma ügyfelenként nagyjából napi 2.000.000 felhasználót tudnak csak kiszolgálni.

Ha sikerül végigtolniuk a 18 hetet az MKB keltetőjében, azzal lennének a legboldogabbak, ha a rendszerük beépülne a folyamatokba és sok hasznos információval láthatnák el a bankot.

Kell is igyekezniük, hiszen 2018-ra már mintegy havi 50 milliós bevételről álmodnak.

Itt követhetsz minket:

ANDOR MÁRIÓ

ANDOR MÁRIÓ

Még nem volt hat éves, amikor elkezdett írni, amit sajnos vagy szerencsére azóta sem hagyott abba. Az elmúlt években dolgozott startupok mellett is közösségi kommunikátorként, de egy nagy IT-klaszter webes dolgait is terelgette. Mindemellett kettős életet él: úgy az offline, mint az online bankolást is szereti. Mert szerinte az érme mindkét oldala érdekes tud lenni. Címkéi: #marioszerint
A FinTechZone.hu kiadója a FinTech Group Kft.

HUNFINTECH 20/20

“HUNFINTECH FINTECH BOOK
A Magyar FinTech Book: A 20 legígéretesebb magyar fintech.

Azonnali Fizetési Megoldások

“simplepay azonnali fizetési kiadvanyok
Új lehetőségek az elektronikus fizetésben. Azonnali fizetési megoldások kereskedőknek, bankoknak, technikai aggregátoroknak