blank

2019.09.10.

Jön az új iCsekk mobilalkalmazás. Erre a 10 dologra készülj a napokban!

Szerző:

Kategóriák:

A mai napon értesítette ügyfeleit a Díjnet, hogy 2019.09.14-én jön az új iCsekk mobilalkalmazás, ami miatt a jelenlegi applikáció a továbbiakban nem lesz használható. Összegyűjtöttük 10 pontban, mire kell készülniük az iCsekk felhasználóknak.

Erre a 10 dologra készülj!

  1. A Díjnet fiókból az iCsekk mobilalkalmazásba átirányított számlákat 09.12-ig lehet kifizetni az iCsekk alkalmazásban.
  2. Amennyiben az iCsekk alkalmazásba irányított számlák 2019.09.12-ig nem kerülnek kifizetésre, visszairányításra kerülnek a Díjnet rendszerbe. A visszairányításra kerülő számlákról a Díjnet külön értesítést (és fizetési linket) küld majd e-mailben.
  3. A számlák visszaküldésével egyidejűleg a Díjneten korábban beállított automatikus, mobilra történő átirányítások 2019.09.12-én törlődnek.
  4. 09.13-án 20:00 órától az iCsekk mobilalkalmazás átmenetileg nem lesz használható.
  5. Android esetén a Google Play áruházból újra le kell tölteni az alkalmazást, ami 2019.09.14-én az esti óráktól lesz elérhető.
  6. Az iPhone felhasználók számára elegendő lesz a telepített alkalmazás frissítése, ami 2019.09.14-től lesz elérhető.
  7. Az új iCsekk alkalmazásban új regisztrációt szükséges kezdeményezni, mivel a továbbiakban az iCsekk fiók azonosító a telefonszám helyett az e-mail cím lesz (+jelszó).
  8. Az új iCsekk alkalmazásban akkor jelennek meg a Díjnetes számlák, ha a „Beállítások” részben a „Díjnet számlafizetést” bekapcsoljukés a felugró képernyőn megadjuk a Díjnet fiókhoz tartozó felhasználói nevet és jelszót.
  9. Az új iCsekk alkalmazásban a korábban elmentett bankkártya adatok nem lesznek elérhetőek, így azokat újra menteni szükséges (ha továbbra is szeretnénk élni a gyorsfizetés nyújtotta előnyökkel).
  10. Az új iCsekk alkalmazásban, ha szeretnénk ismét látni a korábban kiegyenlített számlákat, akkor azt a funkciót is külön kell aktiválni. Ehhez a „Profil adatok” menüpont alatt meg kell adnunk azt a telefonszámot, amivel a korábbi iCsekk fiók regisztrálásra került. A megadott telefonszámra egy sms kód fog érkezni. A sikeres validálást követően a korábban iCsekkben kiegyenlített számlák is láthatóvá válnak a „Kifizetett számlák” menüpont alatt.

A számlafizetés jövőjével, az azonnali fizetési rendszer nyújtotta lehetőségekkel, a fizetési kérelemmel, a kereskedők, webshopok számára megnyíló új elektronikus fizetési lehetőségekkel részletesen is foglalkozunk majd 2019. október 15-én a PayTechShow-n.

Címkék:
blank