2024. október 15.
FinTechShow

EARLY BIRD JEGYEK    2024.04.30-IG! 

2024. november 26.
BankTechShow

EARLY BIRD JEGYEK    2024.04.30-IG! 

2024.04.11.

Kezdik felismerni a bankok, hogyan lehet az adatból pénzt csinálni

Szerző:

Kategóriák:

A Chase Media Solutions pénzvisszatérítést biztosít az ügyfeleknek, miközben segíti a márkákat az értékesítés és az üzleti növekedés ösztönzésében.

A JPMorgan Chase Bank elindította új digitális üzletágát, a Chase Media Solutionst, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy közvetlenül kapcsolatba léphessenek a pénzintézet 80 millió ügyfelével. Ezt a hatalmas ügyfél (és egyben fogyasztói) bázist köti össze a bank a 6 millió kisvállalkozói ügyfelével.

Ez a megoldás kulcsfontosságú csatornaként szolgálhat a márkák számára, hisz hozzáférést nyerhetnek potenciális fogyasztók kedvenc termék és érdeklődési körére vonatkozó adatokhoz. A Chase lakossági ügyfelei pedig az általuk kedvelt márkák személyre szabott ajánlataiból és a pénzvisszatérítés lehetőségéből profitálhatnak.

Az új platform háttere

A JPMorgan Chase & Co. 2022-ben vásárolta meg a Figg-et, ami ésszerű lépés volt, tekintettel arra, hogy a Chase törekedett kiépíteni a saját, kétoldalú kereskedelmi platformját.

„A Chase eléri a kereskedőket és a különböző vásárlási vertikumokat, ezzel is átfogó képet adva a vásárlási szokásokról; ez erősíti a személyre szabottság mértékét, segítve a márkákat, hogy olyan ajánlatokat adjanak, amelyek felkeltik a fogyasztók érdeklődését.”

– nyilatkozta Rich Muhlstock, a Chase Media Solutions elnöke.

A Chase Media Solutions platform előnyei

Az egyik lefontosabb funkció, hogy a Chase tulajdonában lévő tranzakciós adatokkal a márkák és ügynökségek a vásárlási előzmények alapján precízen célozhatják meg az ügyfeleket.

A platform a Chase alapvető intézményi hitelességére épül, beleértve az ellenőrzött közönséget és a megbízható csatornákat.

A kezdeti kísérleti partnerek közül a Chase Media Solutions 30 napos kampányokat tervezett az Air Canada, a Solo Stove, a Blue Bottle és a Whataburger számára, és a várakozások teljesültek; jelentős eredményeket ért el az értékesítés növelésében és az új ügyfelek számának bővítésében.

,,A Chase csapatának sikerült egy átgondolt, célzott ajánlatot létrehoznia, amely felülmúlta várakozásainkat.”

– nyilatkozta kapcsolatban Scott O’Leary, az Air Canada hűségért és termékért felelős alelnöke.

[Forrás: Chase Bank sajtóközlemény] Címlapfotó: DW labs Incorporated – stock.adobe.com | Editorial | Licenc: FinTech Group Kft.

Címkék: