2024.03.07.

OTP Mobil: SimplePay márkanév alatt egységes felületen az összes üzleti fizetési megoldás

Szerző:

Az OTP Mobil az elektronikus és mobilfizetési megoldások népszerűsége mentén fejleszti tovább a szolgáltatásai körét: 2024 februárjától a SimplePay márkanév alatt, egységes felületen elérhető valamennyi üzleti fizetési megoldása, továbbá minden termék esetében elérhetővé válik a teljes mértékben online szerződéskötési folyamat.

Az elektronikus és mobilfizetések száma folyamatosan bővül, az átutalások, a kártyás vásárlások és az elfogadóhelyek száma egyaránt növekedett a tavalyi évben, miközben a készpénzfelvételek száma csökkent. A mobiltárcás megoldásoknál pedig 2023 harmadik negyedévében mérték a legnagyobb bővülést, 14 százalékkal.

A Magyar Nemzeti Bank 2023-as fizetési jelentése alapján 5-6 százalékponttal nőtt az elektronikus fizetés aránya.

Szárnyal a SimplePay: 53%-os növekedés

Egy olyan időszakban, amikor sokszorosára növekedett a mobil és elektronikus fizetést használók száma, az OTP Mobil folyamatosan megőrizte vezető pozícióját a magyar piacon. A tavalyi év végére a cég által üzemeltetett SimplePay online fizetési rendszer forgalma 53 százalékkal növekedett a 2022-es évhez képest, a tranzakciók száma pedig 2023-ban átlépte a százmilliót.

A legnagyobb, országos szolgáltatóktól az induló kisvállalkozásokig, a hazai üzleti világ szinte valamennyi szegmensében használják a megoldást, és a SimplePay ma már több mint 27 000 elfogadóhellyel rendelkezik.

Egyre több fizikai kereskedő választja a mobilos megoldást

A kereskedők körében felmerülő igények kiszolgálása érdekében indult el két éve a Telefonos POS szolgáltatás (korábbi nevén SimpleBusiness). A megoldáshoz csatlakozók száma 2023-ban háromszorosára nőtt a megelőző évhez képest, így már összesen több mint 3700 partner számára biztosít lehetőséget elektronikus fizetésre POS-terminál használata nélkül.

„Az OTP Mobil, ahogy eddig, továbbra is a partnerek hatékony kiszolgálását tartja szem előtt, így az idei évben a Simple megoldások körét egységesítjük és a SimplePay márkanév alatt tesszük elérhetővé. A kereskedők, szolgáltatók POS-terminált, Telefonos POS megoldást és Online fizetést is igényelhetnek egy helyről.”

– mondta dr. Al-Absi Gáber Seif, a cég ügyvezető-helyettese, kereskedelmi és SimplePay üzletág vezetője.

Minden termék esetében elérhetővé tesszük az end to end online szerződéskötési folyamatot, annak érdekében, hogy a leendő partnereink még egyszerűbben és kényelmesebben tudják bevezetni az elektronikus fizetési szolgáltatásainkat – tette hozzá az OTP Mobil ügyvezető-helyettese.

A Mastercard Év Bankja verseny díjazottja

A folytonos fejlesztések révén válhatott a hazai piacon élenjáró megoldásaival mára meghatározó fizetési megoldásokat biztosító szolgáltatóvá az OTP Mobil, amely az OTP Bankkal közösen kínál integrált, széles körű fizetési megoldásokat.

Az OTP Mobil meggyőződése, hogy az elektronikus fizetés nemcsak az ügyfelek, hanem a vállalkozások érdeke is, a sikereik egyik biztosítéka.

A közelmúltban pedig ezeket a megoldásokat díjazták is – az Év honlapja versenyen az OTP Mobil Telefonos POS (korábbi nevén SimpleBusiness) alkalmazása lett az Év technológiai megoldása, amely a kártyaelfogadás és az azonnali átutalás előnyeit ötvözi POS-terminál telepítése nélkül, valamint a Mastercard Év Bankja versenyen az Év Pénzküldési Megoldása kategóriában 2. helyezést érte el.

[Forrás: OTP Mobil] | Címlapfotó forrása: OTP Mobil

Címkék: