Plázaélmény a’la Facebook

írta | 2017.02.19. | Banki és fintech hírek, Nemzetközi fintech hírek, Összes hír

Zuckerberg már rég kifőzte mivel tud minket megfőzni! Nem állítjuk, hogy a recept teljesen eredeti, de hogy beválik, az szinte biztos. Az elkészült fogás fogyasztását pedig mindenkinek forrón ajánljuk!

 

A recept

  • Elkészítési idő: 12 év
  • Nehézségi fok: 5+
  • A receptet lemásolta írta: Mark Zuckerberg

 

Hozzávalók

  • 1,86 milliárd felhasználó
  • több, mint 4 millió aktív hirdető
  • célzott hirdetések a Messenger platformon
  • több, mint 30.000 chatbot
  • webshopok a Messengeren
  • “Buy Now” gomb
  • PayPal, Visa, Mastercard fizetés

 

Főbb lépések

Először is, frissítsük az üzenetküldő platformunkat! Amíg még meleg, engedjünk rá minél több céget, tegyünk hozzá pár csepp mesterséges intelligenciát, hogy pofás, finomra formált chatbotokat kapjunk. De ügyeljünk rá, hogy azokba ne csak szöveges üzenetek kerüljenek, hanem ízlés szerint tartalmazzanak képeket, linkeket és persze call-to-action gombokat is!

A legjobb, ha kísérőnek rögtön fizetési megoldásokat is kínálunk. Plázaélményre vágyó vendégeink ugyanis csak jóllakva lesznek igazán elégedettek, kóstolgatással nem fogják beérni! Kezdetben megteszi a Visa és a MasterCard is, ha keverünk hozzá egy adag Braintree-t vagy a Stripe-ot. De az igazán profik nem hagyják ki a PayPalt, a siker és a biztonságos fogyasztás élményének zálogát sem.

Számítsunk rá, hogy a “Buy Now” gombnak már a puszta látványa is igen ínycsiklandozó, az egy-kattintásos fizetésnek pedig csak kevesen tudnak ellenállni! Adjuk át magunkat az alkotásnak, a képes étlapok összeállítását és a rendelések felvételét nyugodtan bízzuk a Shopify-ra!

FIGYELEM! A főzés során értékes melléktermékek keletkezhetnek! Az ételhez fel nem használt, nagy mennyiségű adatot gyűjtsük össze, és semmiképp ne dobjuk a kukába!

 

A recept eredete

Kínában már kóstolhattunk hasonlót, méghozzá WeChat néven. Az ott élők mindennap fogyasztják, sőt, már élni sem tudnának nélküle.

 

A recept eddigi sikerei

A cégek a Facebook szakácsaiban bíznak leginkább, akik lassan mindenkit lefőznek. Míg a konkurencia – azaz a hagyományos média – lassan ingyen konyhát nyithat, addig a közösségi oldal bevételei 2016 negyedik negyedévében 2015 azonos időszakához képest 51 százalékkal, 8,81 milliárd dollárra nőttek. Ennek 98%-a hirdetési bevétel, aminek pedig ma már 82%-át a mobil reklám hozza a konyhára.

Zuckerberg egy átlagos napon 1,15 milliárd mobilos felhasználót tud megetetni, akik pedig hálából minden hónapban kb. 467 forintot kattintgatnak össze neki, de az USA-ban és Kanadában élő ínyencek ennek a négyszeresére is hajlandóak!*

A recept sikerében egyébként Magyarországon is hisznek. Ezt mutatja az is, hogy a kkv szektor által leggyakrabban használt marketingfogások közül 10-ből 4Facebook céges oldal, Facebook hirdetés, Facebook post kiemelés, Facebook csoporta legnépszerűbb közösségi oldalhoz kötődik. Az ínyenceknek persze érdemes mindezt a Facebook kifinomultabb hirdetési ajánlataival és egyedi célcsoport-képzéssel is megfűszerezni.

FB-anim

 

Íme a végeredmény: Plázaélmény a’la Facebook

Dőljünk hátra, és élvezzük a páratlan élményt, hogy nem kell átverekedjük magunkat a délutáni forgalmi káoszon, sem parkolóhelyet vadásznunk, órákat várnunk a pénztárnál, akadályversenyt játszanunk az üzletekben lézengőkkel, vagy bújócskát a mindig eltűnő eladókkal.

Csak csináljuk, amit mindig, nyomkodjuk a Facebookot, chateljünk, nézelődjünk, és közben foglaljunk, rendeljünk vagy vásároljunk kedvünkre!

 

*A Facebook átlagos egy főre eső bevétele 4,83 dollár; USA és Kanada esetében 19,81 dollár.

Itt követhetsz minket:

RAJTMÁR DÓRA

RAJTMÁR DÓRA

Dóra, aki nem volt mindig felfedező. Volt viszont több bank és telko cég termék-, szegmens-, digi menedzsere és üzletfejlesztője. A multikultin megedződve, 12 év után először azt fedezte fel, hogy valami újra, forradalmira vágyik, oda, ahol boldogan él a gondolatszabadság és a kreatív eszme, sőt, soha meg sem hal. Aztán meg úgy alakult, hogy őt fedezték fel, és megkérték, hogy induljon felfedező útra az egyre sűrűbb fintech erdőben, és figyelje az előbújó startupokat. Vigyázz, mert előbb-utóbb Téged is felfedez! #doraafelfedezo
A FinTechZone.hu kiadója a FinTech Group Kft.

HUNFINTECH 20/20

“HUNFINTECH FINTECH BOOK
A Magyar FinTech Book: A 20 legígéretesebb magyar fintech.

Azonnali Fizetési Megoldások

“simplepay azonnali fizetési kiadvanyok
Új lehetőségek az elektronikus fizetésben. Azonnali fizetési megoldások kereskedőknek, bankoknak, technikai aggregátoroknak