“A vállalatok – és a bankok is – a digitális transzformációról beszélnek, anélkül,  hogy azt teljesen értenék. A Telenor megértette ennek a lényegét és ennek fényében alakította ki mobile-only bankját és annak digitális ügyfélélményét.” –írja minap a TheNational.

A Telenor digitális pénzügyi szolgáltatásának kialakításából – a cikk szerint – az alábbi három dolgot érdemes megfontolni:

  • A Telenor tudatosan célozta meg a digitális technológiák iránt nyitott, de számosságát tekintve szűk társadalmi réteget, mert bízott abban, hogy ezek az első felhasználók a hírvivői lesznek a szolgáltatásnak és segítenek majd terjeszteni a szolgáltatást. [“The takeaway: segment your customers, sell to fans and let the fans do the talking.”]
  •  A Telenor kampánya nem a technológiáról, hanem életérzésről szólt. Üzenetek: “Visit friends, not branches”, “Simple.Safe.Anywhere”. [The takeaway: “The company understood that brands are even more important in the digital world, because customers: expect more, are well-informed, trust their peers, have more choices, have a voice and co-build brands.”]
  • A Telenor egyszerűvé tette a pénzügyek intézését a folyamatok leegyszerűsítése által. [The takeaway: “If you are leading a digital transformation of the customers experience you have to simplify the business.”]

Végül: “Knowing what customers needed was the first step. Foc­using on earned media rather than paid media as the main driver of brand loyalty, and targeting exactly the right customer segment to make that happen, made Telenor Banka a disruptive innovator.”

 

Mit kínál a Telenor mobil bank (Szerbiában), avagy mit nyújt a mobil app:

  • Bankszámla nyitás az app-on keresztül.
  • Betétek kezelése.
  • Készülék hitellel kapcsolatos információk nyomon követése.
  • Hitelkártya hitelkeret nyomon követése, visszafizetése.
  • Számla befizetési lehetőség.
  • Bankkártya felfüggesztése, aktiválása.
  • PIN megváltoztatása.
  • Költési limitek beállítása: internetes vásárlás, POS, ATM.
  • Pénzküldési lehetőség.

 

Piaci infók a Telenor Banka-ról:

  • Ove Fredheim, a Telenor Banka igazgatóságának elnöke: “We don’t see Telenor Banka opening as a mere business opportunity, but also as an initiative that will change how people in Serbia do banking.”
  • 2015 októberétől fogyasztási hitelt is ad a Telenor Banka hitelkártyán keresztül (max limit: 8.300 EUR).

 

FinTechGroup“Az új digitális pénzügyi világot építjük”