A GRÁNIT Bank digitális jelzáloghiteligénylési folyamatáé lett – megosztva – Az év UX megoldása a tizenhatodik Mastercard – év bankja programban, a magyar kereskedelmi bankok legrangosabb szakmai versenyén. Emellett digitális szolgáltatásai révén további 4 kategóriában került dobogóra a bank, többek között az év bankja, az év mobilbanki megoldása és az év lakossági ajánlata kategóriában.
Az év bankja versenyben először meghirdetett, a leginkább ügyfélközpontú, ugyanakkor a legjobb ügyfélélményt jelentő banki megoldás díjával ismerte el az év bankja program szakmai zsűrije a Gránit Bank online jelzáloghiteligénylési megoldását. A Gránit Bank innovációi, kimagasló lakossági szolgáltatásai a Mastercard program kezdete óta 11 első díjat kaptak, a 10-nél több dobogós helyezés mellett.
Kapcsolódó cikkek:
Az év bankja program zsűrije a Gránit Bank pályázata kapcsán kiemelte a termék emberközeli, barátságos kialakítását, amely lényegre törő, látványos eszközökkel, könnyen érthető tájékoztatás mellett vezeti végig az ügyfelet a lakáshitel igénylés komplex, sokszor rideg és nehezen értelmezhető folyamatain.
A hiteligénylés néhány perc alatt online elvégezhető kalkulációval és előzetes-hitelbírálattal, majd az ügyfél által regisztrált digitális ügyfélfiókban egyszerű és jól értelmezhető okosnyomtatványok kitöltésével indítható el és vihető el a szerződéskötésig.
A versenyen további díjakkal ismerték el a GRÁNIT Bank fenntarthatóságot szolgáló megoldásait, így többek között az egészségügyi dolgozók számára kidolgozott speciális kedvezményeket tartalmazó Hős Számlacsomagot és az eBank mobilalkalmazásban elérhető Öko Kalkulátor funkciót, amely megmutatja a kártyás tranzakciók karbonlábnyomát.
Ezt a funkciót a Mastercard és a svéd Doconomy együttműködésével kifejlesztett Carbon Calculator program adaptálásával a GRÁNIT Bank a világon első kereskedelmi bankként tette elérhetővé ügyfeleinek.
Kapcsolódó cikk: