A Klarna az elsők között állt át a ChatGPT Enterprise-ra

Szerző: | 2023. 09. 01. | Banki és fintech hírek, mesterséges intelligencia, Nemzetközi fintech hírek, Összes hír

BankTechShow | A jövő digitális bankja

A Klarna, a “Buy Now Pay Later” úttörő ismét élen jár a mesterséges intelligencia (AI) hasznosításában, és az elsők között vezette be a ChatGPT Enterprise-t. Az új megoldás a Klarna alkalmazottai számára nagyobb biztonságot, nagyobb sebességet és fejlettebb adatelemzési képességet nyújt.

Amikor a ChatGPT 2022 novemberében elindult, a Klarna társalapítója és vezérigazgatója, Sebastian Siemiatkowski azonnal meglátta a benne rejlő lehetőségeket és megkereste az OpenAI vezérigazgatóját, Sam Altmant. Azóta a Klarna lett az első fintech cég világszerte – és az első európai vállalat -, amely elindította a ChatGPT bővítményt.

A Klarna belső használatra bevezette az OpenAI API-ját, amely vállalati szintű adatbiztonságot, nagyobb sebességet, jobb elérhetőséget kínál, mint az átlagfelhasználói ChatGPT.

A Klarna 2500 alkalmazottja (Klarnauts) immár hozzáfér az API-hoz, és a technológiát a legkülönfélébb felhasználási esetekben használják, az AI-alapú vásárlási ajánlásoktól az ügyfélszolgálat egyszerűsítéséig.

„Az egyik dolog, amit most szorosan nyomon követek, az az, hogy pontosan hány alkalmazottunk használja az Open AI-fiókját. Jelenleg 5000 alkalmazottból 2500-nál mérjük a használatot. Tehát annak ellenére, hogy mindenkit arra ösztönzünk, hogy teszteljen, még mindig csak az alkalmazottaink 50 százaléka használja naponta. Ezért új utakat kell találnunk annak érdekében, hogy minél többen használhassák az OpenAI fantasztikus technológiáját”

– nyilatkozta Sebastian Siemiatkowski társalapító.

A ChatGPT Enterprise a vállalat vezetői szerint a Klarna minden munkatársa számára hozzáférést biztosít az OpenAI erejéhez, a jól ismert és könnyen használható ChatGPT felületen, védett vállalati környezetben.

A Klarna folyamatosan innovatív megoldásokat keres, hogy megerősítsék munkatársaik képességeit és lehetővé tegyék számukra, hogy a lehető legjobban szolgálják a 150 millió aktív felhasználót világszerte.

,,A ChatGPT Enterprise integrációjával az a célunk, hogy a munkatársak felhatalmazásának új szintjét érjük el, ezzel fokozva csapatunk teljesítményét és az ügyfélélményt egyaránt.”

– egészítette ki nyilatkozatát Siemiatowski.

A ChatGPT-vel való együttműködés mellett a Klarna saját AI-alapú eszközöket és funkciókat is kifejlesztett és átvett a platformjába.

A Klarna alkalmazást mostantól egy AI-termékajánló motor hajtja, amely segít a fogyasztóknak megtalálni és megvásárolni a számukra leginkább releváns termékeket.

[Forrás: FF News] | Címlapfotó: piter2121 – stock.adobe.com (Editorial) – Licenc: FinTech Group Kft.

BankTechShow | A jövő digitális bankja
BankTechShow

A fintechzone.hu kiadója a FinTech Group Kft.
“A digitális pénzügyi technológiák, FinTech szolgáltatások terjedését segítjük.”
Web: fintechgroup.hu

Aktuális cikkeink:

A szerzőről

Tudósítás

A FinTechZone górcső alá veszi a legfrissebb hazai és nemzetközi digitális pénzügyi fejlesztésekről, megoldásokról szóló híreket, bejelentéseket. Megosztjuk azokat, amelyekről úgy gondoljuk, hozzájárulnak a hagyományos pénzügyi közvetítői rendszer digitális fejlődéséhez, az ügyfélélmény növekedéséhez. Szakmai hátterünk a hitelességünk. #nobullshit

KÖVETKEZŐ ESEMÉNY

PAYTECHSHOW 5.0

KEDVEZMÉNYES JEGYÁR:
02.29-IG

FinTechShow-7.0

Terítéken a legújabb elektronikus fizetési trendek, megoldások, iránymutatások

2024. április 16.

Budapest Kongresszusi Központ

TOVÁBBI ESEMÉNYEINK

FINTECHSHOW 8.0: Minden, ami fintech | 2024.10.15.

BANKTECHSHOW 2.0: Megoldások a jövő digitális bankjához | 2024.11.26.