Több mint 80 százalékkal megugrott az új regisztrációk száma a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetet követően a vezető független e-számlakezelési platform rendszerében, a korábbi időszak átlagához viszonyítva. A Díjnet partnereivel együtt azon dolgozik, hogy az újonnan regisztráló ügyfelek a lehető legrövidebb időn belül áttérhessenek az elektronikus számlafizetésre. A platformon tavaly már mintegy tízmillió e-számlát bocsátottak ki országos és regionális szolgálgatócégek.

33 szolgáltató számláit fizethetjük egy helyen #távolról #fotelből #otthonról

A Díjnetnél arra számítanak, hogy a következő hónapokban tovább növekedik az elektronikus számlafizetés volumene Magyarországon, mivel a koronavírus okozta veszélyhelyzet miatt sokan térnek át a következő időszakban a levélforgalmat, készpénzhasználatot és személyes megjelenést nem igénylő e-számlafizetésre, online megoldásra.

A legnagyobb magyar független e-számlakezelési platformon jelenleg 33 közüzemi, telekommunikációs, biztosítási és más, háztartáshoz köthető szolgáltató számláit lehet befizetni, országos és regionális cégekét egyaránt.

A budapestiek akár az összes közüzemi számlájukat egy helyen fizethetik, amennyiben a Díjneten megtalálható közüzemi szolgáltatókat választják.

Elektronikus számlafizetés: bankkártyával, azonnali átutalással, iCsekk-kel, csoportos beszedéssel

A Díjnet felhasználói a számlákat elektronikusan kapják, és külön emlékezteti őket a rendszer a közelgő fizetési határidőre is.

A kiegyenlítésre számos lehetőség van: bankkártyás fizetés, internetbanki átutalás, megújult iCsekk mobilalkalmazás, illetve csoportos beszedési megbízás és egyedi átutalás. Akár a számla Díjnetbe érkezéséről tájékoztató e-mailből közvetlenül lehet kezdeményezni a gyors bankkártyás fizetést.

A Díjnet emellett ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a fizetési tranzakciók megtekintését és a számlák tárolását, letöltését a bemutatásukat követő 18 hónapig.

Gyorsított eljárás

A tömeges új regisztráció miatt a Díjnet kérte és buzdítja számlakibocsátó partnereit, hogy az új ügyfelek e-számla igényét az eddiginél is gyorsabban hagyják jóvá, hogy azok, akik eddig hagyományos módon fizettek a szolgáltatásokért, minél hamarabb áttérhessenek az elektronikus számlafizetésre.

A szolgáltatók bejelentkezését folyamatosan fogadják a Díjnetnél, és segítik őket, hogy a lehető leghamarabb el tudják végezni a csatlakozáshoz szükséges teendőket.