Digitális asszisztencia - KH x FinTechZone - webinárium

WEBINÁRIUM

Bevezetés a Digitális asszisztencia világába

hogyan segíthetnek a digitális asszisztensek ma, holnap és holnapután?

  • Időpont: 2022. november 16. 15:30 – 17:00
  • Helyszín: online
  • Részvétel: díjmentes, regisztrációhoz kötött
  • Kiket várunk: az új digitális megoldások iránt érdeklődőket
  • Webinárium visszanézhető: igen

Partnerünk:

KH

MIRŐL LESZ SZÓ A WEBINÁRIUMON?

Őket is a sci-fi szülte, ma pedig már köztünk “járnak”. Ma még csak tipegnek-topognak, de hamarosan egyre összetettebb kapcsolatba kerülnek az emberekkel. Talán ekkor jön el a robotpszichológusok nagy pillanata is.

Ők a digitális asszisztensek. Ott lesznek a mindennapokban, segítik az ügyintézést és akár a pénzügyeinket is. Kik Ők? Hol tartanak most? Kinek a digitális asszisztensét használjuk majd a jövőben?

A webináriumon az alábbi kérdésekre is választ adnak az előadóink:

  • Mióta vannak velünk a digitális asszisztensek? Miért félünk tőlük?
  • Mit tehetnek értünk a digitális asszisztensek? Hol és hogyan használják ma a digitális asszisztenseket?
  • Hogyan segíthetik a pénzügyeinket?
  • Mi a különbség a chatbot és a digitális asszisztens között?
  • Hol tartanak ma a digitális asszisztensek és hova fejlődhetnek a jövőben?
  • Hány digitális asszisztensünk lesz a jövőben és ki adja majd azokat számunkra?
digitális asszisztens

MI AZ A DIGITÁLIS ASSZISZTENS?

Egy olyan számítógépes program, amely képes megérteni és szimulálni az emberi beszélgetést.

Ahhoz, hogy a digitális asszisztensek eljussanak erre a szintre, nem elég csak a “technológia”, mint például a mesterséges intelligencia (AI), a gépi tanulás, a természetes nyelvi feldolgozás (NLP), vagy a természetes nyelvi megértés (NLU).

Meg kell tanítani ezeket a programokat arra, hogy képesek legyenek viselkedési mintázatokat felismerni, előre jelezni. Ehhez pedig nagyon sok adatra, adatforrásra van szükségük, hogy a háttérben futó algoritmusok, adatmodellek a felhasználó preferenciáihoz legjobban illeszkedő választ adják.

A digitális asszisztensek képesek lehetnek összetett kérdésekre válaszolni, javaslatokat tehetnek, előrejelzéseket készíthetnek és beszélgetéseket is kezdeményezhetnek.

A digitális asszisztenseket könnyű összetéveszteni a chatbotokkal, mivel az előbbiek valójában az utóbbiak egy fejlettebb típusa, amely képes bonyolultabb interakciókat is kezelni.

A digitális asszisztensek között nagy a különbség, és nem rendelkeznek azonos képességekkel. Minél több adatforráshoz fér hozzá a digitális asszisztens és minél fejlettebb technológiát használ, annál pontosabb válaszokat képes adni.

ELŐADÓK

Kánai András - webinárium

Kánai András

“Holnap történt. Öt sci-fi téma, amely valósággá válhat” c. könyv szerzője

kreatív szakember, futurológus

Németh Balázs - webinárium

Németh Balázs

K&H Csoport

innovációs vezető

Deliága Ákos - webinarium

Deliága Ákos

Talk-a-Bot

ügyvezető, társalapító

Ruzsák Norbert - webinárium

Ruszák Norbert

Mindshare

igazgató

PROGRAM

15:30 – 15:35

Warmup

Előadó: Lemák Gábor, FinTech Group, társalapító

15:35 – 15:50

JARVIS, a robotasszisztensek és a többiek: így látja a science fiction a mesterséges segítőinket

Előadó: Kánai András

Megvizsgálom és példákkal alátámasztom, hogy mennyi érdekes konfliktust képzeltek el a szerzők és filmkészítők a témában.

  • Kezdetben: az MI tulajdonképpen az emberi agy leképezése
  • Később a veszélyek: öntudatra ébredés, tulajdonságokkal rendelkező gépek
  • Példák a bonyolult viszonyrendszerre emberek és MI-k között
  • Robotpszichológusok eljövetele
  • Bensőségesebb viszonyok, és ezek következményei.

15:50 – 16:05

Hogyan válik valósággá a fikció?

Előadó: Németh Balázs
  • Banki ügyfelek a digitális környezetben
  • Mennyire intelligens egy digitális asszisztens?
  • A digitális ökoszisztéma fejlődésének irányai

16:05 – 16:20

Hogyan neveld a digitális asszisztensedet?

Előadó: Deliága Ákos

Sokan azt gondolják, hogy a chatbotok lényege a mesterséges intelligencia, azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy legalább ugyanannyira fontos a tartalom, tehát a rendszereket tanító szakemberek munkája. Ebben az előadásban Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezetője osztja majd meg a több, mint 100 vállalati chatboton szerzett tapasztalatát és vízióját a digitális asszisztensekkel kapcsolatban.

16:20 – 16:35

Digitális asszisztencia a metaverzumban

Előadó: Ruszák Norbert
  • A digitális asszisztencia jövője a metaverzumban.
  • Virtuális ember a metaverzumban.

16:35 – 17:00

Kerekasztal beszélgetés és a nézők kérdéseinek megválaszolása

Moderátor: Lemák Gábor

17:00

Zárszó

REGISZTRÁCIÓ

Kérjük, minden mezőt pontosan töltsön ki!
A *mező kitöltése kötelező.

Az űrlap beküldését követően automatikus levelet küldünk a megadott e-mail címre, amelyben a regisztráció megerősítését kérjük. Az automatikus e-mail akkor érkezik meg, ha helyesen lett megadva az e-mail cím. Ha a levelek között nem látja az automatikus e-mailt, akkor kérjük, ellenőrizze a spam és a promóciók mappákat!

A sikeres regisztráció után automatikusan küldjük e-mailben a hozzáférési linket a webináriumhoz.

Tapasztalataink alapján a sikertelen regisztráció oka jellemzően:

  • az e-mail cím helytelen megadása,
  • elavult Internet Explorer böngésző, vagy
  • elavult kliens levelezőrendszer használata.
  • Előfordulhat, hogy a vállalati tűzfal blokkolja a Mailchimp automatizált e-mail küldő platformot, ezért nem érkezik meg az automatikus visszajelzés. Ebben az esetben a magán e-mail címmel történő regisztrációt javasoljuk.