2021.01.19.

Februárban jön George és a digitális bankolás új élménye Magyarországon

Szerző:

Kategóriák:

„Szerinted milyen a jövő? George szerint színes, egyszerű és főként szabad.” Februárban új digitális banki platform érkezik Magyarországra. Leteszteltük az Erste Bank digitális szuperplatformját.

A mindennapi bankolás digitális ügyfélélménye Magyarországon eddig nem sokban különbözött a sárgacsekk befizetésének élményétől. A hazai internetbanki felületek és mobilbanki alkalmazások jellemzően funkcionálisak, amelyekkel gyorsan és – többé-kevésbé – egyszerűen elintézhetjük az alapvető banki dolgokat.

Új színt és ügyfélélményt a digitális bankolásba eddig a Revolut és társaik hoztak. És most már George is.

A digitális bankolás új élménye: George

A digitális ügyfélélmény megmagyarázása lehetetlen. Ha nem próbálod ki és nincs első kézből szerzett élményed, akkor az olyan, mint amikor egy Macbookos, vagy iPhone felhasználó mesél az Apple-ökoszisztéma digitális élményeiről. Vagy amikor az Apple Pay-t (vagy Google Pay-t) használod fizetésre a bankkártyád helyet. Persze az Apple-élményt kipróbálók között olyanok is akadnak, akik legyintenek és elegendőnek tartják a funkcionális megközelítést.

„Akik viszont ügyfélélményre vágynak, azok számára a George hozhat új színt a digitális bankolásban.”

George-ról már többször is írtunk a FinTechZone-on, de eddig még nem volt lehetőségünk kipróbálni. Az elmúlt napokban viszont elérkezett a pillanat, amikor első kézből ismerhettük meg, miben más George, mint a jelenlegi internetbanki, mobilbanki alkalmazások.

Ha nagyon röviden akarnák megfogalmazni felhasználói szemszögből, hogy mi a George, akkor azt mondanánk, egy internetbank, mobilbank, amiben értelmet nyer az ügyfélélmény kifejezés.

Mi az a George?

A George Bécsben, az Erste Bank innovációs laborjában született azzal a céllal, hogy megteremtse a mindennapi pénzügyek új digitális ökoszisztémáját. Nem csupán egy új digitális banki köntösről van szó, hanem egy nyitott működési modellről is. A digitális banki platformot úgy alakították ki, hogy ahhoz egyszerűen és könnyen lehessen fintech megoldásokat hozzáilleszteni.

A vízió egy olyan digitális pénzügyi szuperplatform kialakítása, amelyet a felhasználók teljesen magukra szabhatnak és a mindennapi pénzügyeikhez szükséges funkciókat és alkalmazásokat maguk állíthatják össze az ökoszisztémában található alkalmazások segítségével. George olyan, mint egy okostelefon, amit az alkalmazásokkal szabhatunk magunkra.

Miben más George, mint az eddig használt online banki szolgáltatások?

„Az ügyfelek szerint vizuális, könnyen áttekinthető, intuitív, használata szórakoztató.
A személyes pénzügyi tervező funkció segítségével a rendszer képes az ügyfél más bank(ok)nál vezetett számla adatainak importálására, az adatok elemzésére és vizuális megjelenítésére is.

De, ami még ennél is fontosabb, hogy a szolgáltatás moduláris. Így gyakorlatilag mindenki a saját igénye szerint tudja felépíteni online bankárát, egy személyes George-ot” – írtuk korábban a FinTechZone-on.

George immár Magyarországon is

George tavaly ünnepelte hetedik születésnapját közel 5 millió ügyfelével közösen. Ausztria, Csehország, Szlovákia, Románia és Horvátország után végre Magyarország is felkerült a George-térképre.

Igaz, a hivatalos indulásig, februárig még várnia kell a nagyközönségnek, de azt megígérhetjük, hogy addig is górcső alá vesszük a George szolgáltatásait és a debütálás után részletesen is beszámolunk a tesztelésünk eredményéről. 

Címlapfotó: george.hu

Támogatott tartalom.

Címkék: