Új funkciókkal bővül George, az Erste Bank digitális platformja. Érkezik a szelfis ügyfélazonosítás is

Szerző: | 2022. 12. 08. | Banki és fintech hírek, Digitális pénzügyek, Hazai digitális banki hírek, Hazai digitális bankolás, Összes hír

PayTechShow 4.0

Az Erste digitális platformja, George folyamatosan új funkciókkal bővül. Nemrég elérhetővé vált a George-ból indított, azonosított ügyfélszolgálati hívás, és most már bármikor, biztonságosan ellenőrizhetjük a bankkátyánkhoz tartozó PIN-kódot is. Érkezik George-ra a szelfis ügyfélazonosítás, és akár a képernyőnket is megoszthatjuk a call centeres bankárral.

A George Appot havonta közel 20-szor nyitják meg

Idén is lendületesen növekedett a digitálisan aktív ügyfelek száma az Erste Banknál, arányuk a 2021 végi 60 százalékról mostanra 67 százalékra emelkedett.

Dinamikusan, egy év alatt harmadával nőtt a mobilon bankolók száma is. Már 440 ezer Erste-ügyfél használ mobiltelefont a mindennapi bankoláshoz, az aktív mobilhasználók közül 200 ezren napi gyakorisággal fizetnek telefonnal a különböző platformokon (GooglePay, ApplePay). Az úgynevezett távoli fizetési műveletek közül a parkolási díjfizetés és a QR-kódos sárga csekk befizetés a legnépszerűbb.

A pénzintézet digitális platformját, a 2021 februárjában indult George-ot mintegy 550 ezren használják havonta legalább egyszer, nagy többségük, közel 80 százalék – kizárólag vagy a George Webbel együtt – a George Appot. Az új digitális platformot sokkal gyakrabban használják az ügyfelek, mint a korábbi netbankot és mobilbankot.

A George Webet havonta átlagosan majdnem ötször, míg a George Appot közel húsz alkalommal nyitják meg.

„A leggyakoribb tranzakció az azonnali forint átutalás, tízből nyolcszor ezt a funkciót használják az ügyfelek. A második leggyakoribb tranzakció a hitelkártya visszafizetés, míg a harmadik helyen a kártyalimit időzáras módosítása áll.”

Bek-Balla László

digitális csatornák és contact center vezetője, Erste Bank

george erste bank digitalis platform bek-balla laszlo

Az ügyfelek azt érezhetik, a bankok “kitalálják a gondolataikat” | 2022.08.30.

Hogyan írja át a technológia a pénzügyi szektor működését? Ki, milyen technológia megjelenésére számít a következő években? Körinterjú keretében feltérképezzük a hazai bankok, fintech cégek várakozásait. Beszélgető partnerünk Bek-Balla László, az Erste Bank digitális csatornák és contact center vezetője.

Folyamatosan megújul George

A folyamatos frissítések révén George rendszeresen megújul. Nemrég is számos új funkcióval és szolgáltatással gyarapodott a kínálat: a „PIN-kód mutatása” funkcióval például bármikor megnézhetjük bankkártyánk elfelejtett PIN-kódját George-ban.

Elérhetővé vált a George-ból indított azonosított telefonos ügyfélszolgálati hívás is – így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát a call centerben. Tapasztalatok szerint az ügyfélszolgálatot hívó ügyfelek nagyjából fele nem emlékszik a TeleBank-PIN (T-PIN) kódjára, így őket alternatív módszerrel, személyes kérdésekkel kell azonosítani, ami időigényesebb folyamat.

Mostantól azonban, ha az Erste telefonos ügyfélszolgálatát George-ból hívjuk, már nem kell külön megadni a T-PIN kódot, hiszen az ügyfélazonosítást elvégzi George a belépéskor.

George MoneyBack penzvisszaterites cashback

Indul a Moneyback, az Erste pénzvisszatérítési kedvezményprogramja | 2022.04.26.

Kártyás vásárlásaik után akár a költésük 10 százalékát is visszakaphatják az Erste ügyfelei a bank most induló kedvezményprogramjában. A George App új, Moneyback funkciója a vásárlási szokások alapján kínál személyre szabott ajánlatokat.

2023-ben érkezik a szelfis ügyfélazonosítás

A jövő év első negyedévében akár már szelfizhetünk is George-dzsal.

A videóbankos azonosításnál is gyorsabb és egyszerűbb módszer lényege, hogy George-ba belépve, személyazonosságunkat egy szelfivel megerősítve nyithatunk online bank- és értékpapírszámlát, illetve igényelhetünk hitelkártyát és személyi kölcsönt.

A jövő év első felében válik elérhetővé a biztonságos képernyőmegosztási lehetőség a call centeres bankárral. A képenyőmegosztást az ügyfél és a bankár is tudja majd kezdeményezni, így ha elakadnánk egy online igénylés közben vagy egy ritkán használt George-funkció használata során, a megosztott képernyőn a bankár megmutathat, bejelölhet képernyőrészeket, ezzel is segítve az ügyfelet.

elektronikus fizetesi megoldasok

Erste EasyPay: A „Vásárolj most, fizess később részletekben” szolgáltatás most különösen jól jöhet | 2022.11.03.

Az Erste Bank „Vásárolj most, fizess később részletekben”, Erste EasyPay néven elérhető szolgáltatása nagy segítség lehet a pénzügyileg sérülékenyebb háztartások számára. A szolgáltatással a bank ügyfelei bankkártyás vásárlásaik összegét egyenlő részletekben több hónapra leosztva akár 0%-os kamat mellett fizethetik vissza. És mindez pár kattintással igénybe vehető George Weben és a George Appon.

Címlapfotó forrása: Erste Bank

A fintechzone.hu kiadója a FinTech Group Kft.
„A digitális pénzügyi technológiák, FinTech szolgáltatások terjedését segítjük.”
Web: fintechgroup.hu

HUNFINTECH 2022 - MAGYAR FINTECH
PayTechShow 4.0

Aktuális cikkeink:

A szerzőről

blank

Tudósítás

A FinTechZone górcső alá veszi a legfrissebb hazai és nemzetközi digitális pénzügyi fejlesztésekről, megoldásokról szóló híreket, bejelentéseket. Megosztjuk azokat, amelyekről úgy gondoljuk, hozzájárulnak a hagyományos pénzügyi közvetítői rendszer digitális fejlődéséhez, az ügyfélélmény növekedéséhez. Szakmai hátterünk a hitelességünk. #nobullshit

PAYTECHSHOW 2023

elektronikus fizetés bankkártyás fizetés QR-kódos fizetés
2023-ban is jön a PayTechShow, ahol bemutatjuk az aktuális elektronikus fizetési trendeket, a legújabb paytech megoldásokat és a szabályozói iránymutatásokat.

ELEKTRONIKUS FIZETÉSI MEGOLDÁSOK KÉZIKÖNYVE (MÁSODIK KIADÁS)

elektronikus fizetés bankkártyás fizetés QR-kódos fizetés
Elektronikus fizetési megoldások kereskedőknek, vállalkozásoknak. A bankkártya elfogadástól a bankszámla alapú fizetési lehetőségeken át az integrált megoldásokig.

HUNFINTECH 2022

fintech hunfintech
Magyarország 20 legígéretesebb fintech cége és 22 új fintech megoldása

GPE softPOS

softpos gpe bankkartya elfogadas mobilon globalpayments
Androidos mobilod van? Töltsd le a GPE softPOS alkalmazást és fogadj egyszerűen érintés nélküli fizetéseket közvetlenül az okostelefonodon keresztül!