Széles körben mindössze 2021 júniusától érhető el a teljes mértékben magyar fejlesztésű RECASH mobilapp, mely felhasználói számára egyszerűen és teendőmentesen ígér 2-20%-os vagy akár annál is nagyobb arányú pénzvisszatérítést (azaz cashbacket), bankkártyás vásárlásaik után.
Az indulása óta eltelt alig több mint fél év alatt immár 20.000+ organikus regisztrációt könyvelhetett el a mobilalkalmazás; s e felhasználói szám növekedését igyekszik erősíteni a RECASH azzal, hogy a Tőkeportál.hu platformon keresztül közösségi finanszírozási kampányba kezd. A kampányában a RECASH 220-330 ezer EUR értékű befektetés bevonását célozza meg; a felkínált részesedés: 3,9-5,9%.
Mi az a RECASH?
A RECASH – Európában elsőként – a banki adatvagyon hasznosítására egy marketingeszközként funkcionáló mobilapplikációt épített. A RECASH tehát egy mobilalkalmazás, amely
- a Felhasználók szemszögéből teljesen automatikus, vásárlásokat követő pénzvisszatérítést (cashbacket) ad;
- a programban résztvevő Partnerek számára pedig egy eddig nem létező marketingeszköz, mellyel rendkívül hatékonyan lehet a versenytárs vevőit targetálni, elcsábítani és hosszú távon megtartani.
A RECASH jelenleg 20 000+ regisztrációval és 80+ partnerüzlettel rendelkezik, miközben a bevont bankok száma is folyamatosan nő.
Nemzetközi terjeszkedésre fordítanák a közösségi tőkebevonást
Az új EU-s pénzforgalmi irányelv, a PSD2 hazai bevezetésével egyidőben vált aktívvá a RECASH, amely egy addig nem létező üzleti modellt mutatott be a magyar piacon.
Számlainformációs szolgáltatóként (AISP) jelenleg hasonló versenytárs nélkül tevékenykedik a pénzügyi intézmények között; piaci előnyéből pedig most könnyen hasznot húzhat bárki, aki a Tőkeportál.hu regisztrált felhasználójaként egy általa meghatározott összeggel befektet a RECASH közösségi finanszírozási kampányába.
„Nem titkolt célunk, hogy a kezdeti finanszírozások után immár komolyabb kockázatitőke-bevonási körbe, startup-szakszóval élve Series A körbe lépjünk.
Ahhoz azonban, hogy e nagyobb értékű kockázati tőkéhez hozzájussunk, természetesen igen komoly elvárásoknak kell megfelelnünk. Ebben lehet segítségünkre a Tőkeportál.hu crowdfunding megoldása: a közösségi befektetéseket közvetett módon a RECASH app felhasználószámának növelésére, így a magasabb megújuló havi bevétel (MRR) elérésére fordítjuk majd”
Az app sikeres elindulását követően jelenleg is zajlik a cseh, szlovák és dán piacokon a sales tevékenység előkészítése – a tervezett közösségi finanszírozás, illetve kockázatitőke-bevonás eredményeképpen pedig a RECASH akár 4-6 havonta jelenhet majd meg egy-egy új EU-s országban.
A Magyarországon működő számlainformációs szolgáltatókról, nyílt bankolásra épülő megoldásokról további információk itt érhetők el: “Nyílt bankolás Magyarországon“.
Kapcsolódó cikk:
Forrás: RECASH sajtóközlemény