PayTechShow 4.0

Indul a Moneyback, az Erste pénzvisszatérítési kedvezményprogramja

írta | 2022. 04. 26. | Banki és fintech hírek, Digitális pénzügyek, Összes hír

PayTechShow 4.0

Kártyás vásárlásaik után akár a költésük 10 százalékát is visszakaphatják az Erste ügyfelei a bank most induló kedvezményprogramjában. A George App új, Moneyback funkciója a vásárlási szokások alapján kínál személyre szabott ajánlatokat. A régió más országaiban már több millió Erste ügyféllel bíró programhoz mostanáig mintegy 30 partnercég csatlakozott itthon. A kapcsolódó kereskedők listája hamarosan további ismert cégekkel bővül.

Májustól pénzvisszatérítési kedvezményprogrammal bővül a George Appban elérhető szolgáltatások köre. Az új Moneyback funkciónak köszönhetően az Erste Bank ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről.

A kedvezmény mértéke akár 10% is lehet

A program lényege, hogy az ügyfelek a nekik releváns kereskedőktől vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül, amennyiben aktiválják a nekik tetsző ajánlatot.

A pénzvisszatérítés mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, a kedvezmény elérheti akár a vásárlás értékének 10 százalékát is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet.

A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár.

A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank.
Harmati László

lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettes, Erste Bank

Személyre szabott kedvezmények

A Moneyback több mint egy egyszerű lojalitásprogram, a kedvezmények személyre szabottak, az egyes ügyfelek vásárlási szokásaihoz igazodnak. Az ajánlatok tartalma és időtartama ügyfelenként eltérő lehet.

Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, ez függ a vásárlások típusától és gyakoriságától is. Az ajánlatok rendszeresen frissülnek, ezért érdemes a George Appban hetente legalább egyszer átnézni az aktuális kínálatot.

A pénzvisszatérítést kínálók köre bővülhet is a kedvezményprogramba belépő új kereskedők ajánlataival. A Moneyback indulásakor mintegy 30 partnercég ajánlatai lesznek elérhetők a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Számos egyéb kereskedővel és szolgáltatóval is megszületett már a megállapodás, ezen társaságok kedvezményeivel a következő egy-két hónapban bővül a kínálat.

Fintech cég szállítja a megoldást

A Moneyback az Erste Bank és egy cseh fintech cég, a Dateio közös fejlesztésének eredménye. A Dateio szolgáltatja a háttértechnológiát és adatmodelleket a vezető európai bankoknak és működteti az egyik legnagyobb digitális platformot vásárlásalapú marketinghez a kelet-közép-európai régióban.

Az Erste évek óta keresi az együttműködési lehetőségeket olyan európai fintech vállalkozásokkal, amelyek megoldásai jól illeszkednek a bank üzleti stratégiájához és segíthetik, gyorsíthatják a pénzintézet digitalizációs törekvéseit.

Az Erste célja, hogy az ügyfelek számára valódi értéket teremtő kiegészítő szolgáltatásokkal bővítse szolgáltatáspalettáját.
Bek-Balla László

Digitális csatornák és contact center vezető, Erste Bank

Folyamatosan bővül a George, az Erste digitális platformja

Az Erste digitális platformja, George folyamatosan fejlődik, a tavaly februári indulás óta számos új lehetőséggel bővült a kínálat. Elérhetővé vált például a Google Pay, valamint a QR-kódos azonnali fizetés, a hiteleket összegző Hitelinfó, a push üzenetre épülő Őrszem szolgáltatás, és a pénzügyi tudatosságot támogató pénzügyi asszisztens funkció.

A Moneybacken túl George idén további számos új szolgáltatással bővül. A napokban elindul a pár kattintással igényelhető részletfizetéses vásárlás, de még idén elérhetővé válik többek között a mobilos/webes biztosításigénylés, a szelfis ügyfélazonosítás, a George-ból indított azonosított ügyfélszolgálati hívás (így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát), a mobilos nemzetközi-, csoportos- és állandó utalás, valamint George-ban is elérhetővé válik Mira, a bank digitális ügyfélszolgálati asszisztense.

Tavaly február óta már több mint 640 ezren próbálták ki George-ot, közülük mintegy 460 ezren mobilon léptek be. Több mint 520 ezren havonta legalább egyszer használják a platformot, nagy többségük, 70 százalékot meghaladó arányban – kizárólag, vagy a George Webbel együtt – a George Appot.

Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma az Ersténél. George indulása óta mintegy 60 ezerrel emelkedett azok száma, akik a pénzintézet online csatornáit használják rendszeresen a mindennapi pénzügyek intézésére.

Ezzel a digitálisan aktív ügyfelek aránya egy év alatt 63 százalékra nőtt.

Az új digitális platformot sokkal gyakrabban használják az ügyfelek, mint a korábbi netbankot és mobilbankot. Az első negyedévben havonta átlagosan közel kétszer olyan gyakran léptek be George-ba, mint korábban a régebbi felületekre, és a Moneyback bevezetésétől ennek további jelentős növekedése várható.

Az ügyfelek ráadásul nem csak többször keresik fel George-ot, de jóval aktívabban is használják. A tranzakciók száma ma már a négyszerese a korábbi netbanki és mobilbanki felületen mértnek: az azonnali utalások száma például közel az ötszörösére, a kártyaaktiválások (betét- és hitelkártya) közel a duplájára, a kártyalimit módosításoké pedig a négyszeresére ugrott.

Az ügyfelek havonta átlagosan negyedmillió alkalommal keresik fel a George Store online pénzügyi piacteret – az összbanki teljes értékesítés közel 30 százaléka (a tranzakciók száma alapján) ma már digitális az Ersténél.

Erste Bank - George

Forrás: Erste Bank

Forrás: Erste Bank

HUNFINTECH 2022 - MAGYAR FINTECH
PayTechShow 4.0

Aktuális cikkeink:

A szerzőről

blank

Tudósítás

A FinTechZone górcső alá veszi a legfrissebb hazai és nemzetközi digitális pénzügyi fejlesztésekről, megoldásokról szóló híreket, bejelentéseket. Megosztjuk azokat, amelyekről úgy gondoljuk, hozzájárulnak a hagyományos pénzügyi közvetítői rendszer digitális fejlődéséhez, az ügyfélélmény növekedéséhez. Szakmai hátterünk a hitelességünk. #nobullshit

PAYTECHSHOW 2023

elektronikus fizetés bankkártyás fizetés QR-kódos fizetés
2023-ban is jön a PayTechShow, ahol bemutatjuk az aktuális elektronikus fizetési trendeket, a legújabb paytech megoldásokat és a szabályozói iránymutatásokat.

ELEKTRONIKUS FIZETÉSI MEGOLDÁSOK KÉZIKÖNYVE (MÁSODIK KIADÁS)

elektronikus fizetés bankkártyás fizetés QR-kódos fizetés
Elektronikus fizetési megoldások kereskedőknek, vállalkozásoknak. A bankkártya elfogadástól a bankszámla alapú fizetési lehetőségeken át az integrált megoldásokig.

HUNFINTECH 2022

fintech hunfintech
Magyarország 20 legígéretesebb fintech cége és 22 új fintech megoldása

GPE softPOS

softpos gpe bankkartya elfogadas mobilon globalpayments
Androidos mobilod van? Töltsd le a GPE softPOS alkalmazást és fogadj egyszerűen érintés nélküli fizetéseket közvetlenül az okostelefonodon keresztül!