E héttől megújult arculattal, az „Ott vagyunk Neked” üzenettel jelentkezik a Gránit Bank, jelezve a Bank fiatalok iránti elkötelezettségét és azt, hogy gyakorlatilag minden fontos élethelyzetben, minden korcsoportban kínál digitális megoldást, legyen szó babaváró hitelről, szelfis számlanyitásról, lakáshitelről, Gránit Family szolgáltatásról, vagy egy kattintással elintézhető tranzakciókról. A megújult arculattal egy időben új innovációkkal is jelentkezik a Bank, amelyek közül edukációs célokat is szolgál a mobil appban gyakorlatilag egy kattintással megvalósítható csekkbefizetés.
A modern, innovatív és digitális bankolás élményét visszaadó, a fiatal generációhoz is közel álló arculat várja a Gránit Bank ügyfeleit a mai naptól.
A fiatalokra fókuszáló szolgáltatások közül elég csak utalni a Mastercard 2022 Év bankja versenyen két első díjjal jutalmazott Gránit Family szolgáltatásra, az azonnali fizetésen alapuló, jelenleg elsősorban egyetemi hallgatók számára elérhető Fair Pay fizetési megoldásra vagy a szelfis számlanyitásra.
Kapcsolódó cikk:
Az új arculathoz párosuló üzenet: „Ott vagyunk Neked”, egyértelművé teszi az ügyfelek számára, hogy a Bankra bármely élethelyzetükben biztosan számíthatnak.
A külső megújulással együtt újabb innovációkat is bevezet a Bank, amelyek közül a Gránit eBank (mobil app) alkalmazásban elérhető csekkes befizetés edukációs célokat is szolgál. Az új funkció fokozatosan érhető el hétfőtől mind az Androidos, az iOS-es és a Huawei telefonokon.
A Gránit eBank mobilapplikációban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek az „Átutalás” menüpontban a „Csekk befizetés” opció kiválasztása után. A csekk adatait az app az okostelefon kameráján keresztül beolvassa, az ügyfélnek csupán az utalás címzettjét kell megadnia.
Ez az innovatív megoldás közelebb hozza a mindennapokban továbbra is csekket használó ügyfeleket a digitalizáció élményéhez, időmegtakarítást jelent a számukra, nem kell sorban állniuk a postán, egyszerűen, kényelmesen, bárhonnan, bármikor befizethetik számláikat, akkor, amikor azt az ügyfél szeretné.
A Gránit Bank számára a pénzügyi innováció fontos alapérték. Az ügyfelek igényeit és elvárásait szem előtt tartva a Bank folyamatosan újabb funkciókkal bővíti mobilbanki, eBanki alkalmazását.
„Az emberek ma már mindent mobilon intéznek, így joggal várják el, hogy pénzügyeik minél szélesebb körét is biztonságosan, az okostelefonjukon tudják lebonyolítani”
– hangsúlyozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója.
A Bank ügyfeleinek digitális képességét jelzi, hogy közel 80%-uk aktív mobil alkalmazás felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot. Egy közelmúltban készült felmérés pedig azt is visszaigazolta, hogy a Bank mobilapplikációjával az ügyfelek több, mint 90%-a elégedett, akik elsősorban a biztonságot és azt értékelik, hogy
a Bank évről évre olyan piacvezető innovatív pénzügyi megoldásokat vezet be, amelyek révén a bankolás gyorsabb, egyszerűbb, élményszerű és költséghatékony.
A most megvalósított, Gránit eBankban (mobil appban) történő csekkbefizetési funkción túl, a következő hetekben, hónapokban is számos újdonsággal jelenik meg a Bank a piacon.
Kapcsolódó cikk:
[Gránit Bank közlemény] | Címlapfotó forrása: Gránit Bank