Felháborodás-cunami lett az eredménye az Erste MobilBank augusztus eleji frissítésének. Nagyot hibáztak a banknál a fizetési időszakra ütemezett sikertelen applikáció frissítéssel. A digitálisan érett ügyfelek a Google Play és az Apple Store áruházakban „kiszavazták” a digitális térből az Erste MobilBankot. Rekord számosságú negatív visszajelzést gyűjtött az Erste Bank 24 óra alatt.
„A rendszer átmenetileg nem elérhető. Kérjük, próbálja meg újra! Ha továbbra sem tud belépni, kérjük, hívja az Erste Telebankot!”
„Miért a fizetési időszakra kellett ezt időzíteni?”
“Eddig szuper volt! Ma már nem lehet belépni. Szerverhibát ír. Jó lett volna nem a fizetések időszakára tenni a frissítést 🙁 “ forrás: Google Play – Erste MobilBank
„Jellemző, hogy pont fizetésnapon nem működik ” forrás: Facebook – Erste Bank
Az Erste MobilBank kapja a legrosszabb értékeléseket
Mit tartalmaz az új Erste MobilBank?
Erste Bankhoz kapcsolódó korábbi cikk: