A Salarify, az első rugalmas bérhozzáférést biztosító platform az EU-ban, díjmentesen elérhetővé teszi szolgáltatását minden hazai munkáltatónak és munkavállalónak 2020 végéig. A cég ezzel járul hozzá a járvány következtében kialakuló személyes pénzügyi problémák enyhítéséhez. A Salarify kezdeményezése kapcsán Radák Bencével (CEO) és Leiker Flórával (VP of Customer Success) beszélgettünk arról, milyen hatással lehetnek a fintech társaságra a koronavírus terjedésével kapcsolatban hozott kényszerintézkedések.

A hazai munkavállalók harmada folyamatosan ki van téve pénzügyi stressznek munkavégzés közben. Ez a válsághelyzet nélkül is komoly problémákat jelent a mindennapokban, de most kiemelten fontos a rugalmasság biztosítása.

Automatizált pénzügyi segítség a munkavállalóknak

Azzal, hogy a dolgozók fizikai kontaktus nélkül kérhetnek és kaphatnak automatizált pénzügyi segítséget munkáltatójuktól, jobban tudnak reagálni a váratlan helyzetekre eladósodás nélkül. Így anyagilag biztonságosabbá és kiszámíthatóbbá válhat számukra ez az időszak is, a munkáltatók pedig úgy növelhetik a munkavállalók lojalitását és produktivitását, hogy ez számukra nem jelent többletköltséget.

A Salarify szolgáltatásait a következő időszakban több funkcióval fogjuk bővíteni. A termékfejlesztési fókuszunk azon lesz, hogy közvetlenül a Salarify fiókból lehessen online vásárolni az aktuális ledolgozott Salarify egyenleggel, ezzel is segítve a digitális vásárlások terjedését.

A koronavírus hatása a fintech cégek működésére – körinterjú

A következő napokban körinterjút készítünk a hazai fintech cégek körében, hogy feltérképezzük, hogyan befolyásolják működésüket, piacukat a koronavírus terjedésével kapcsolatban hozott kényszerintézkedések.

A Salarify-tól Radák Bence (CEO) és Leiker Flóra (VP of Customer Success) válaszoltak megkeresésünkre.

1. Milyen hatást gyakorolt eddig a koronavírus (és annak gazdasági következményei) a társaságotok működésére?

Radák Bence: Számunkra a home office-ra való átállás és a távoli munkavégzés nem okozott különösebb problémát, hiszen eddig is több városból dolgoztunk digitális kollaborációs eszközök segítségével.

Ami nagyobb kihívást jelent számunkra, az a megváltozott piaci környezetnek tudható be. Növekszik a munkanélküliség, így a munkaerő megtartás és a fluktuáció hangsúlya csökkenhet a HR stratégiákban. A vállalati költségcsökkentés érinti a kompenzációs csomagokat, ami természetesen hatással van a stratégiánkra.

Saját adataink szerint azonban a végfelhasználói kereslet a rugalmas, nem hitel típusú likviditás iránt növekszik, és a pénzügyi well-being fontosabb, mint valaha.

2. Felmerült-e a társaságotoknál a stratégiai irányok újragondolásának szükségessége?

Radák Bence: Igen, 2020-ra új stratégiával álltunk elő, ahol a legfontosabb szempont, hogy a lehető legtöbb munkavállalót segítsük ebben a nehéz időszakban.

Ennek érdekében a Salarify-t egész évben ingyenesen elérhetővé tettük minden hazai munkavállaló és munkáltató számára.

3. Mennyire érzékelitek azt, hogy felerősödtek a digitális fejlesztések a partnereitek körében?

Leiker Flóra: Nekünk a kékgalléros szektorra nagyobb a rálátásunk. Sok esetben a digitális megoldásokra való átállás nem egyszerű, de a HR folyamatokban egyértelműen látható (pl. kiválasztás, onboarding, bérelőlegezés).

Ezen felül minden ügyfél meeting online zajlik, a belső és külső kommunikáció is teljesen digitálisan történik.

4. Ti mivel tudjátok segíteni partnereitek működését a jelenlegi helyzetben?

Radák Bence: A Salarify ingyenessé tétele mellett olyan gyors és egyszerű integrációs megoldásokat kínálunk ügyfeleink részére, melyekkel termékünk személyes találkozó nélkül is zökkenőmentesen bevezethető.

5. Nektek jelen pillanatban mire lenne most a legnagyobb szükségetek?

Leiker Flóra: Nyitottságra a vállalatok felől, hogy együtt tehessük könnyebbé a hazai munkavállalók életét. A válság kezdete óta dolgozunk a még gördülékenyebb onboarding élmény létrehozásán vállalati partnereink számára.

Így dolgozóik hamarabb hozzájuthatnak egy eszközhöz, ami ebben a nehéz időszakban pénzügyi segítséget nyújthat, természetesen fizikai kontaktus nélkül.

A Salarify idén bekerült Magyarország 20 legígéretesebb fintech cége közé is, a HUNFINTECH 20/20-ba, amit április végén publikál a FinTechZone. Részletek itt.

Címlapfotó forrása: Salarify