Most már a mobilunkra is köthetünk biztosítást a Simple alkalmazásban

írta | 2021.03.19. | Hírzúzda, Összes hír

fintechshow fintech digitalis transzformacio

Az OTP Mobil már készülékbiztosítást is kínál a Simple alkalmazásban. A biztosítás nagy előnye, hogy használt mobiltelefonra is megköthető. A cég legújabb reprezentatív kutatásából kiderült, hogy az applikációban történő biztosításkötésre a magyar lakosság 27 százaléka kifejezetten nyitott. 

A gépjármű-asszisztencia biztosítás mellett már elérhető a Simple alkalmazásban az OTP Mobil legújabb szolgáltatása, a készülékbiztosítás is, amely egyszerűen, pár kattintással megköthető. A készülékbiztosítás szolgáltatás készülékre szabott: az appban megnyitást követően megjelenő díjkalkuláció már az adott telefonra vonatkozó díjat tartalmazza.

Az új biztosítás nem csak újonnan vásárolt, hanem használt mobilokra is köthető, ha megfelelő az állapotuk és alkalmasak a Simple alkalmazás futtatására.

Ki nyeri meg a mobiltárcák csatáját? Milyen stratégiát folytat az Apple, Google, PayPal, vagy a Revolut? Mi lehet a nyerő stratégia Magyarországon? Kié lesz a digitális identitásunk? Részletek 2021. május 26-án a PayTechShow-n.

Többen nyitottak az egyszerűbbre

A havidíjas konstrukcióban is elérhető készülékbiztosítás két csomagot kínál: az Alap csomag keretein belül a telefonkészülékünk képernyőtörésére, míg az Extra csomag emellett a lopásra is biztosítást ad.

„Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és bővítése során arra törekszünk, hogy a piac valós igényeire tudjunk reagálni. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy az új mobiltelefonra köthető készülékbiztosítási szolgáltatásunk bevezetésénél is felmérjük a felhasználók igényeit,

kutatásunkból kiderült: a megkérdezettek 27 százaléka kifejezetten keresi is a lehetőséget, hogy mobilapplikáción keresztül kössön készülékbiztosítást”

– mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.

Hogyan működik a biztosításkötés?

  1. A Simple app, biztosítások menüpontban, a biztosítás kötése a mobilapplikáción keresztül a készülék ellenőrzésével kezdődik. Ez az első körös vizsgálat azt méri fel, hogy a készülékre köthető-e biztosítás .
  2. Ezt követi a csomag kiválasztása: lehetőség nyílik az alap és extra csomagok közül választani, majd az önrész meghatározása és a díjfizetési periódus beállítása következik. A biztosítási szerződés határozatlan időre szól, a biztosításkötés évfordulóján felmondható.
  3. A kijelző állapotának vizsgálata képernyő lesimítással történik, amely során az alkalmazás ellenőrzi, hogy a biztosítás megkötésekor biztosan ne legyen sérült a képernyő.
  4. IMEI szám megadása, ami bekerül a biztosítási szerződésbe.
  5. A kijelző állapotának ellenőrzése képernyőfotó készítésével.
  6. Személyes adatok megadása.
  7. Végül pedig a nyilatkozat elfogadása.
  8. Fizetés bármely bank által kibocsátott bankkártyával.

További információk itt.

Töréskár és lopásvédelem biztosításra mutatkozik igény

A kutatásból kiderült, hogy a lakosság 36 százaléka a vásárolt terméktől teszi függővé a kiterjesztett garancia kötését műszaki cikkekek esetében, és rámutatott arra is, hogy akikben legalább eseti hajlandóság van, azok 59 százaléka telefonra kötne biztosítást.

A kutatás arra is kitért, hogy milyen gyakran cseréljük a készülékünket. A válaszadók 56 százaléka 2-3 évente vesz új telefont, ezért is fontos, hogy elérhetőek legyenek a piacon a használt telefonra köthető biztosítások is.

A reprezentatív felmérés szerint a magyar lakosság számára fontos, hogy a készülékbiztosításuk kiterjedjen a töréskárra (47 százalék), de fontosnak tartják a lopásvédelemet (41 százalék) és azt is, hogy a havidíjas fizetés is elérhető legyen (37 százalék). 

energepic.com fotója a Pexels oldaláról

fintechshow fintech digitalis transzformacio

fintechshow fintech digitalis transzformacio

Itt követhetsz minket:

Tudósítás

Tudósítás

A FinTechZone górcső alá veszi a legfrissebb hazai és nemzetközi digitális pénzügyi fejlesztésekről, megoldásokról szóló híreket, bejelentéseket. Megosztjuk azokat, amelyekről úgy gondoljuk, hozzájárulnak a hagyományos pénzügyi közvetítői rendszer digitális fejlődéséhez, az ügyfélélmény növekedéséhez. Szakmai hátterünk a hitelességünk. #nobullshit
A FinTechZone.hu kiadója a FinTech Group Kft.

FINTECHSHOW 5.0

fintechshow fintech digitalis transzformacio
FinTech seregszemle, pitch verseny és jövőbemutató előadások az idén 5 éves FinTechShow-n. Górcső alatt a digitális pénzügyi transzformáció új irányai. FinTechShow: (m)érték a digitális pénzügyekben.

ELEKTRONIKUS FIZETÉSI TÉRKÉP

“elektronikus fizetesi terkep
Betekintést adunk az elektronikus fizetési piac átalakulásába, az új fizetési megoldások világába.

GPE softPOS

softpos gpe bankkartya elfogadas mobilon globalpayments
Androidos mobilod van? Töltsd le a GPE softPOS alkalmazást és fogadj egyszerűen érintés nélküli fizetéseket közvetlenül az okostelefonodon keresztül!

HUNFINTECH 20/20

“HUNFINTECH FINTECH BOOK
A Magyar FinTech Book: A 20 legígéretesebb magyar fintech.

Azonnali Fizetési Megoldások

“simplepay azonnali fizetési kiadvanyok
Új lehetőségek az elektronikus fizetésben. Azonnali fizetési megoldások kereskedőknek, bankoknak, technikai aggregátoroknak.