FinTechShow-7.0

Most már a mobilunkra is köthetünk biztosítást a Simple alkalmazásban

Szerző: | 2021. 03. 19. | Hírzúzda, Összes hír

FinTechShow-7.0
BankTechShow | A jövő digitális bankja

Az OTP Mobil már készülékbiztosítást is kínál a Simple alkalmazásban. A biztosítás nagy előnye, hogy használt mobiltelefonra is megköthető. A cég legújabb reprezentatív kutatásából kiderült, hogy az applikációban történő biztosításkötésre a magyar lakosság 27 százaléka kifejezetten nyitott. 

A gépjármű-asszisztencia biztosítás mellett már elérhető a Simple alkalmazásban az OTP Mobil legújabb szolgáltatása, a készülékbiztosítás is, amely egyszerűen, pár kattintással megköthető. A készülékbiztosítás szolgáltatás készülékre szabott: az appban megnyitást követően megjelenő díjkalkuláció már az adott telefonra vonatkozó díjat tartalmazza.

Az új biztosítás nem csak újonnan vásárolt, hanem használt mobilokra is köthető, ha megfelelő az állapotuk és alkalmasak a Simple alkalmazás futtatására.

Ki nyeri meg a mobiltárcák csatáját? Milyen stratégiát folytat az Apple, Google, PayPal, vagy a Revolut? Mi lehet a nyerő stratégia Magyarországon? Kié lesz a digitális identitásunk? Részletek 2021. május 26-án a PayTechShow-n.

Többen nyitottak az egyszerűbbre

A havidíjas konstrukcióban is elérhető készülékbiztosítás két csomagot kínál: az Alap csomag keretein belül a telefonkészülékünk képernyőtörésére, míg az Extra csomag emellett a lopásra is biztosítást ad.

„Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és bővítése során arra törekszünk, hogy a piac valós igényeire tudjunk reagálni. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy az új mobiltelefonra köthető készülékbiztosítási szolgáltatásunk bevezetésénél is felmérjük a felhasználók igényeit,

kutatásunkból kiderült: a megkérdezettek 27 százaléka kifejezetten keresi is a lehetőséget, hogy mobilapplikáción keresztül kössön készülékbiztosítást”

– mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.

Hogyan működik a biztosításkötés?

  1. A Simple app, biztosítások menüpontban, a biztosítás kötése a mobilapplikáción keresztül a készülék ellenőrzésével kezdődik. Ez az első körös vizsgálat azt méri fel, hogy a készülékre köthető-e biztosítás .
  2. Ezt követi a csomag kiválasztása: lehetőség nyílik az alap és extra csomagok közül választani, majd az önrész meghatározása és a díjfizetési periódus beállítása következik. A biztosítási szerződés határozatlan időre szól, a biztosításkötés évfordulóján felmondható.
  3. A kijelző állapotának vizsgálata képernyő lesimítással történik, amely során az alkalmazás ellenőrzi, hogy a biztosítás megkötésekor biztosan ne legyen sérült a képernyő.
  4. IMEI szám megadása, ami bekerül a biztosítási szerződésbe.
  5. A kijelző állapotának ellenőrzése képernyőfotó készítésével.
  6. Személyes adatok megadása.
  7. Végül pedig a nyilatkozat elfogadása.
  8. Fizetés bármely bank által kibocsátott bankkártyával.

További információk itt.

Töréskár és lopásvédelem biztosításra mutatkozik igény

A kutatásból kiderült, hogy a lakosság 36 százaléka a vásárolt terméktől teszi függővé a kiterjesztett garancia kötését műszaki cikkekek esetében, és rámutatott arra is, hogy akikben legalább eseti hajlandóság van, azok 59 százaléka telefonra kötne biztosítást.

A kutatás arra is kitért, hogy milyen gyakran cseréljük a készülékünket. A válaszadók 56 százaléka 2-3 évente vesz új telefont, ezért is fontos, hogy elérhetőek legyenek a piacon a használt telefonra köthető biztosítások is.

A reprezentatív felmérés szerint a magyar lakosság számára fontos, hogy a készülékbiztosításuk kiterjedjen a töréskárra (47 százalék), de fontosnak tartják a lopásvédelemet (41 százalék) és azt is, hogy a havidíjas fizetés is elérhető legyen (37 százalék). 

energepic.com fotója a Pexels oldaláról
BankTechShow | A jövő digitális bankja
BankTechShow 1.0 | A jövő digital bankja

A fintechzone.hu kiadója a FinTech Group Kft.
„A digitális pénzügyi technológiák, FinTech szolgáltatások terjedését segítjük.”
Web: fintechgroup.hu

Aktuális cikkeink:

A szerzőről

Tudósítás

A FinTechZone górcső alá veszi a legfrissebb hazai és nemzetközi digitális pénzügyi fejlesztésekről, megoldásokról szóló híreket, bejelentéseket. Megosztjuk azokat, amelyekről úgy gondoljuk, hozzájárulnak a hagyományos pénzügyi közvetítői rendszer digitális fejlődéséhez, az ügyfélélmény növekedéséhez. Szakmai hátterünk a hitelességünk. #nobullshit

FINTECHSHOW 7.0

fintech fintechshow
Terítéken a legújabb fintech innovációk.

BANKTECHSHOW 1.0

banktech banktechshow
Megoldások a láthatatlan bankoláshoz.

HUNFINTECH 2022

fintech hunfintech
Magyarország 20 legígéretesebb fintech cége és 22 új fintech megoldása

ELEKTRONIKUS FIZETÉSI MEGOLDÁSOK KÉZIKÖNYVE (MÁSODIK KIADÁS)

elektronikus fizetés bankkártyás fizetés QR-kódos fizetés
Elektronikus fizetési megoldások kereskedőknek, vállalkozásoknak. A bankkártya elfogadástól a bankszámla alapú fizetési lehetőségeken át az integrált megoldásokig.

GPE softPOS

softpos gpe bankkartya elfogadas mobilon globalpayments
Androidos mobilod van? Töltsd le a GPE softPOS alkalmazást és fogadj egyszerűen érintés nélküli fizetéseket közvetlenül az okostelefonodon keresztül!