Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as elindítása óta négy, két QR-kód alapú és két fizetési linken alapuló lehetőséget kínál a vállalkozásoknak elektronikus fizetésre. Ez a csomag bővül most egy ötödik elemmel, a bankfüggetlen és sokoldalú érintéses fizetési funkcióval.
Az online kasszát használó kereskedők, szolgáltatók mindennapjaiban fontos változás volt, hogy a 2021. január 1-jétől érvényes jogszabályváltozás miatt biztosítaniuk kellett az elektronikus fizetés lehetőségét vásárlóiknak, megrendelőiknek, ami szintén ösztönzően hatott a készpénzmentes tranzakciók számának alakulására. A fejlődésben rejlő lehetőségeket számos, a digitalizáció térnyerését támogató piaci szereplő igyekszik kihasználni.
„Az elmúlt években számos újítást vezettünk be, amelyekről büszkén mondhatom, hogy új szintre emeltük alkalmazásainkat, szolgáltatásainkat. A fejlesztések gyors leszállítása, a hatékony működés érdekében vezettük be az agilis munkamódszert, amelynek segítségével még jobb szolgáltatásokat tudunk ügyfeleink számára biztosítani.”
„2021 rekordév volt minden tekintetben, de sikereink ellenére folyamatosan a megújulásra törekszünk, és azon dolgozunk, hogy felhasználóinknak a valós igényeikre szabott szolgáltatásokat biztosítsunk. Hozzáállásunkat és lépéseinket mindig az határozza meg, hogy fizetési megoldásainkkal egyszerűbbé tegyük ügyfeleink életét, mindennapjait. Erre jó példa a SimpleBusiness most induló új szolgáltatása.”
A Simple megoldások kereskedőkre, vállalkozásokra szabott elemei, a SimplePay és SimpleBusiness 2021-es teljesítménye felülmúlt minden várakozást. A SimplePay-nél a tranzakciók száma egy év alatt 40, összegük közel 70 százalékkal emelkedett.
SoftPOS: okostelefonból POS-terminál
A SimpleBusiness négy megoldása mellé a Visa támogatásával érkezik az érintéses fizetés lehetősége, amelyben egy bankkártya vagy NFC alapú okoseszköz segítségével valósulnak meg a tranzakciók POS-terminál beszerzése, telepítése nélkül.
Az új megoldás egyik fontos előnye, hogy lehetővé teszi a PIN-kód kezelését, így többek között a 15 ezer forintot meghaladó tranzakciók kifizetése is megoldott a használatával. További előny, hogy az érintéses fizetés mellett az appon belül az indulás óta biztosított megoldások is elérhetők, így a felhasználók bármelyiket kiválaszthatják a tranzakció lebonyolítására.
„A Visa megoldásával a jelenlegi Androidos okostelefonok vagy tabletek érintésmentes terminálként működnek, így nincs szükség további eszközre. Ez a költséghatékony megoldás is része a Visa globális kezdeményezésének, amelynek célja, hogy 50 millió mikro- és kisvállalkozást tegyen digitálisan elérhetővé világszerte. Az érintéses fizetési megoldás segítségével a kereskedők bárhol, bármikor képesek bankkártyát elfogadni, így nem veszítenek el vásárlókat és növelhetik bevételeiket.”
„A SimpleBusiness bevezetésével egy könnyen adaptálható, egyszerű és költséghatékony eszköz létrehozása volt a célunk. Az új érintéses fizetési funkció (SoftPOS) segítségével sikerült még egy egyszerűen használható, modern megoldást fejleszteni a kereskedők számára. Bízunk benne, hogy ezekkel mi is hozzájárulhatunk a magasabb szintű ügyfélélményhez.”
További részletek, csatlakozással és árazással kapcsolatos információk itt.
Kapcsolódó cikkek:
Címlapfotó forrása: OTP Mobil