2022.01.20.

A SoftPOS alkalmazás megérkezett az UniCredit Bankhoz is

Szerző:

Kategóriák:

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a felhasználók a mobiltelefonjukat terminálként használva kínálhatnak kártyás fizetési lehetőséget ügyfeleiknek.

A főbb fizetési trendeket és megoldásokat a FinTechZone bemutatja idén tavasszal a PayTechShow 3.0 konferencián.

A SoftPOS lehetővé teszi a vállalkozók, így a kiskereskedők, kézművesek, szabadúszók – többek között fodrászok, futárok, vízvezeték-szerelők – számára, hogy okostelefonjuk az app segítségével digitális fizetési terminálként működhessen.

Az alkalmazás használatával az NFC-képes androidos okostelefonok és táblagépek bármilyen összegű érintés nélküli fizetést elfogadnak – a PIN On Glass funkciónak köszönhetően akár PIN-kód megadásával is. Ez azt jelenti, hogy nincsen szükség külön hardverre, mindemellett az alkalmazás megfelel a legmagasabb biztonsági előírásoknak is.

A SoftPOS-nak köszönhetően a vállalkozóknak nem szükséges fizikai POS-terminált bérelniük, ami érezhető költségcsökkentést jelent. Az alkalmazás statisztikákat és grafikonokat kínál a fizetési tranzakciókról, így a felhasználók nyomon követhetik a forgalom alakulását, miközben fogyasztóik saját érintésmentes fizetési eszközzel, például kártyával, mobiltárcával vagy okoseszközökkel vásárolhatnak.

[FinTechZone ajánlás] SoftPOS megoldásról további információk a Global Payments Europe-tól itt érhetők el.

Címlapfotó: Banca Promerica

Címkék: